کد خبر: ۱۱۲۹۴۱
زمان انتشار: ۰۰:۳۲     ۲۳ بهمن ۱۳۹۱
سرپرست کلانتری 172 از دستگیری یک زن سارق که از غفلت زائران سوء استفاده کرده و در یک فرصت مناسب از آنها سرقت می‌کرده است، خبر داد.

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران و به‌ نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، منصور زمانی از دستگیری یک زن سارق که از غفلت زائران سوء استفاده کرده و در یک فرصت مناسب از آنها سرقت می‌کرده است، خبر داد و اظهار داشت: از متهم تعدادی اموال مسروقه و سلاح سرد کشف و ضبط شده است.

سرپرست کلانتری 172 ادامه داد: در پی ارسال گزارشی از انتظامات حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) مبنی بر دستگیری یک زن جیب‌بر، مأموران کلانتری 172 برای بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: در بررسی مأموران کلانتری مشخص شد، ساعاتی پیش یکی از خادم‌های حرم عبدالعظیم به حرکات زن میانسالی مشکوک شده و او را برای بررسی بیشتر به انتظامات که در حرم مستقر است، انتقال می‌دهد.

زمانی عنوان کرد: متهم که یکی از اتباع افاغنه بود با حضور مأموران کلانتری اقدام به داد و فریاد کرد و اعلام داشت که جرمی مرتکب نشده، اما در بازرسی از کیف دستی او، دو عدد کیف زنانه که در یکی مبلغ 42 هزار تومان و در دیگری مبلغ 27 هزار تومان وجه نقد، تعدادی عابر بانک، تعدادی کارت ملی با مشخصات مختلف و یک قبضه چاقو، یک جفت کفش، یک دستگاه تلفن همراه کشف شد.

کلانتر 172 افزود: با کشف اموال مسروقه، متهم که راهی جز اعتراف نداشت، در نهیات لب به اعتراف گشور و گفت که از غفلت زائران سوءاستفاده کرده و در یک فرصت مناسب وسایل آنها را به سرقت می‌برده است.

زمانی در پایان تصریح کرد: مأموران متهم را به همراه اموال مکشوفه برای تکمیل پرونده و تحقیقات بیشتر در خصوص جرایم احتمالی دیگر به کلانتری انتقال دادند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها