کد خبر: ۱۱۲۹۱۴
زمان انتشار: ۲۰:۵۶     ۲۲ بهمن ۱۳۹۱

اين شش نفر را به عنوان برنده‌هاي هفته معرفي كرده‌ايم. چهار مربي و دو بازيكن كه هفته 25 را در ميان روزهاي شيرين خودشان ثبت كردند

سايت گل- بازي‌هاي هفته بيست‌وپنجم ليگ برتر هم برگزار شد و به بايگاني پيوست. از ميان چهره‌هايي كه هفته موفقي را سپري كردند اين شش نفر را به عنوان برنده‌هاي هفته معرفي كرده‌ايم. چهار مربي و دو بازيكن كه هفته 25 را در ميان روزهاي شيرين خودشان ثبت كردند.

 

فیروز كريمي- شيرين، مثل سبقت از فرهاد كاظمي

http://u.goal.com/101600/101692hp2.jpg

بعد از دو باخت مقابل استقلال و داماش، در سومين بازي خودش روي نيمكت پيكان بالاخره اين تيم را به اولين امتيازاتش در نيم‌فصل دوم رساند. آن هم با يك برد شيرين و ديرهنگام در خانه‌ي آلومينيوم هرمزگان. فيروز كريمي از برنده‌هاي خوشبخت هفته 25 بود. او در حالي كه به تساوي بدون گل هم راضي شده بود با ضربه كاشته طهماسبي در دقيقه 90 پيروز شد تا بعد از مدت‌ها يك پله در جدول صعود كرده و بالاتر از فرهاد كاظمي و ذوب‌آهن بايستد.

 

 

امير قلعه‌نویی- «برنده» دنباله فاميل اوست

http://u.goal.com/250400/250496hp2.jpg

راه بردن حريفان را آن‌قدر خوب به بازيكن‌هايش ياد مي‌دهد و روحيه برنده بودن را چنان به تيم‌هايش تزريق مي‌كند كه حتي در روزهاي بدشان هم مي‌توانند با سه امتياز از ميدان خارج شوند. ژنرال در هفته 25 به بهترين بازيكنانش استراحت داده بود و تركيب متفاوتي نسبت به قبل داشت اما توانست در يكي از مهم‌ترين بازي‌هاي هفته علي دايي را با تك‌گل مجيدي از پيش رو بردارد. امير آن‌قدر در ليگ قهرمان شده كه كسب اين سه امتيازها را به هر قيمتي بلد باشد.

 

 

محرم نویدکیا- كار آبادان را ساخت... و رفت

http://u.goal.com/218000/218098hp2.jpg

كرانچار ترجيح داد او را قبل از دقيقه 60 از بازي بيرون بكشد، ولي حتي در اين دقيقه هم وقتي از ميدان بيرون مي‌رفت دو گل زده و پيروزي سپاهان مقابل آباداني‌ها را قطعي كرده بود. در روزي كه خلعتبري سه‌اخطاره بود و محروم از حضور مقابل نفت آبادان، محرم نويدكيا جور او را هم به تنهايي كشيد. هافبك كم‌نظيري كه ارزشش براي سپاهان به اندازه مجيدي و كريمي براي سرخابي‌ها است، اين روزها در اوج آمادگي است. حالا ديگر تصور كردن سپاهان بدون نويدكيا كار آساني نيست.

 

 

حميد درخشان؛ فرار به سوي پيروزي

http://u.goal.com/250700/250719hp2.jpg

با نتايج ضعيفي كه در دور برگشت گرفته بود تا دو هفته پيش در آستانه اخراج قرار داشت. بعد از برد شيرين مقابل استقلال در آخرين روز دور رفت، داماش با حميد درخشان در 6 بازي متوالي پيروز نشد و فقط دو امتياز گرفت. به‌خصوص شكست پرگل در داربي گيلان بار اين شكست‌ها را سنگين‌تر هم مي‌كرد. اما بالاخره ورق براي او برگشت و با بردن پيكان و فجرسپاسي در فاصله 6 روز 6 امتياز گرفت. حميد درخشان در هفته 25 حريف كهنه‌كاري مثل محمود ياوري را شكست داد تا در جمع برنده‌هاي هفته قرار بگيرد.

 

 

تونی اوليويرا؛ روزگار تراكتور پرتقالي است

http://u.goal.com/253600/253658hp2.jpg

هر چقدر هموطنش مانوئل ژوزه در فتح قلب پرسپوليسي‌ها ناموفق بود، او در دلبري از تبريزي‌ها موفق نشان داده است. در روزهايي كه تراكتور با نتايج خوبش كورس قهرماني را رها نمي‌كند، حركات توني در كنار زمين محبوبيت او را دوچندان كرده است. مرد سيبيلوي پرتغالي بعد از دو مساوي پياپي اين هفته ملوان را با تك‌گل كاظميان شكست داد و دوباره شادي را به سكوهاي يادگار برد. حالا محبوبيت توني روي اين سكوها دست كمي از «امير پاشا»ي سال قبل ندارد.

 

 

لوسیانو پريرا؛ او اهواز را به رقص آورد

http://u.goal.com/253800/253831hp2.jpg

برزيلي كه باشي براي جا افتادن در ميان خوزستاني‌ها كه خودشان را شعبه دوم برزيل مي‌دانند كار سختي نداري. با اين وجود درخششي كه لوسيانو پريرا از ابتداي حضورش در فولاد داشته، فراتر از تصور بوده است. مرد 9گله فولاد اين هفته در حالي كه بازي تيمش مقابل ذوب‌آهن گره خورده بود در وقت تلف‌شده قرمزها از تلف شدن نجات داد. گلي كه او در ثانيه‌هاي پاياني زد، اهوازي‌ها را تا ساعتي بعد از بازي به پايكوبي در خيابان‌ها مشغول كرد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها