کد خبر: ۱۱۲۷۱۴
زمان انتشار: ۱۱:۱۲     ۲۱ بهمن ۱۳۹۱
سرمربي استقلال نکونام را از فهرست بیرون گذاشت و جباری و مجیدی بازوبند را به رحمتی دادند تا استقلال سهم رحمتي باشد در مقابل تيم ملي.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشي؛ 24 ساعت بعد از اینکه امیرقلعه نویی اعلام کرد کاپیتان تیم ملی را به دلیل خستگی بیرون می گذارد معادلات کاپیتانی این تیم هم به صورت معنی داری تغییر کرد. روز گذشته در جریان بازی استقلال و راه آهن همه چيز دست به دست هم داده بود تا برخلاف همیشه مهدی رحمتی کاپیتان استقلال باشد. این اتفاق زمانی مهم تر شد که مجتبي جباري و فرهاد مجیدی هم زمان ورود به زمین بازوبند را از مهدی رحمتی نگرفتند. کاپیتانی رحمتی در این بازی می توانست پیغامی از قلعه نویی به کی روش باشد. اما این همه ماجرا نیست.


نکونام که در كنار كي روش از روی سکوها بازی را تماشا می کردند در پایان بازی مجبور نبود به اين سوال جواب دهد: «آیا شما در خط خوردن مهدی رحمتی نقش داشته اید؟» چرا كه پاسخ آن چند روزی است که در اردوی استقلال جواب داده شده است. پس از داستان کاپیتانی استقلال، جوی در این تیم علیه نکونام به وجود آمده است كه آن را مي توان اتحاد عليه نكونام ناميد. شماره 6 همین کار را برای رحمتی در تیم ملی تکرار کرده و سبب شده كه او از تیم ملی خط بخورد. هر چند مهدی رحمتی خودش از تیم ملی کنار کشید اما ظاهرا او منتظر خط خوردنش بوده و فقط به کی روش پیش دستی کرده است.


اطمینان آبی ها به این که نکونام نقش مهمی در حذف رحمتی از تیم ملی داشته سبب شده علیه او رفتار هماهنگی داشته باشند. امیرقلعه نویی نکونام را از فهرست بیرون گذاشت و در جریان بازی هم علی رغم حساسیت های زیادی که روی بازوبند وجود داشت کل 90 دقیقه مهدی رحمتی کاپیتان بود که نشان از هماهنگی آبی ها برای کمک به رحمتی به نظر می رسد. البته قلعه نویی برای بازی بعدی نمی تواند همچنان نکونام را روی سکو نگه دارد اما کی روش می تواند رحمتی را همچنان دعوت نکند. اتفاقی که به نظر می رسد جو استقلال را ملتهب نگه دارد. شاید بهترین راه برای تیم ملی و استقلال این باشد که مشکل رحمتی و نکونام حل شود.

 

 


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها