کد خبر: ۱۱۲۶۰۸
زمان انتشار: ۱۸:۱۹     ۲۰ بهمن ۱۳۹۱
رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش گفت:روز شنبه مدارس تعطیل نیست
به گزارش 598به نقل از تسنیم ،رئیس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش وپرورش از دایر بودن مدارس سراسر کشور در روز شنبه 21 بهمن ماه خبر داد و بر حضور باشکوه فرهنگیان و دانش آموزان در راه پیمایی 22 بهمن تاکید کرد .
 
 علی فرهادی ، با تبریک ایام مبارک دهه فجر در سالگرد سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی گفت:  به دلیل قرارگرفتن  روز شنبه 21 بهمن ماه  بین دو روز تعطیل ( جمعه و یکشنبه 22 بهمن )  برخی گمان کرده اندکه ممکن است روز شنبه (21 بهمن ) تعطیل باشد که  اعلام می کنیم ،  در این روز مدارس کما فی السابق دایر هستند و به کار خود ادامه خواهند داد .
 
وی ادامه داد : البته اگر براساس تصمیم هیات دولت این روز تعطیل اعلام شود ، وزارت آموزش وپرورش  نیز تبعیت می کند .
 
فرهادی با دعوت از فرهنگیان و دانش آموزان برای شرکت در راه پیمایی  حماسی و پرشکوه  22بهمن ، گفت : برنامه های فرهنگی متعددو متنوعی برای دانش آموزان در این روز پیش بینی شده است.
 
وی تصریح کرد: حضور گسترده و با شکوه مردم  بویژه فرهنگیان  و دانش آموزان در راه پیمایی 22 بهمن در راستای استمرار راه شهدای انقلاب  و پاسداشت خون مطهر آنان است و به دشمن کوردل می فهماند که ملت ایران با پیروی از مسیر ولایت همچنان در صحنه است و فتنه های اجانب کوچک ترین تاثیری بر عزم و اراده ملت غیور ایران نخواهد داشت .
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها