کد خبر: ۱۱۲۳۲
زمان انتشار: ۲۰:۰۷     ۲۸ فروردين ۱۳۹۰
ولين جلسه از سلسه نشست هاي شكوه بيداري كه عصر امروز با حضور صفارهرندي در دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد تهران شمال برگزار شد، توسط عده اي دانشجو به حاشيه و جنجال كشيده شد.
به گزارش خبرنگار سياسي «خبرگزاري دانشجو»، در اولين جلسه از سلسه نشست هاي شكوه بيداري كه به همت بسيج دانشجويي دانشكده فني و مهندسي دانشگاه آزاد تهران شمال برگزار شد، صفارهرندي به ايراد سخن پرداخت؛ اما در ميانه راه، اين جلسه توسط عده اي به جنجال آفريني و حاشيه سازي كشيده شد.
 
حاشيه سازي و جنجال توسط دانشجوياني با دستبندهاي سبز 

تعدادي از اين دانشجويان حاشيه ساز كه دستبندهاي سبز بر دست داشته و در رديف ابتدايي سالن نشسته بودند بعد از سخنان صفارهرندي پيرامون موضوع جلسه، خواستار جوابگويي وي درباره برخي موضوعات حاشيه برانگيز مثل جلوگيري از اعتراضات خياباني در زمان ايام انتخابات، دستگيري كروبي و موسوي و برخي مسائل چالش برانگيز شدند.

 هله هله و شادي در روز شهادت حضرت زهرا (س)

اين عده معترض و حاشيه ساز پس از مطرح كردن سوالات خود كه با صداي بلند و در حالي كه مشغول برهم زدن جلسه بودند با كف و سوت جلسه را به جنجال كشاندند و بدون توجه به تذكر ديگران تا پايان جلسه اين حركت ناشايست را ادامه دادند.

صفار و پاسخ به پرسش ها

صفار هرندي در واكنش به اين حركات ضمن دعوت همه براي ايجاد آرامش، با همكاري مسئولان دانشگاه درخواست كرد در ادامه جلسه پرسش و پاسخ برگزار شود.

در ادامه اين جلسه پرسش و پاسخ، سه تن از معترضين همچنان با صداي بلند و طرح سوال هايي قصد برهم زدن جلسه را داشتند.

صفار در پاسخ به سوالاتي مثل اينكه چرا افرادي مثل كروبي و موسوي تغيير روش دادند و يا در مورد سوالي پيرامون دولت با آرامش پاسخ داد و گفت: در مورد احمدي نژاد و خاتمي و نحوه برخورد و ارتبط اين دو با دولت آمريكا گفت كه خاتمي به حمايت از آمريكا مي پرداخت و ابراهم ليكون را شهيد مي دانست اما احمدي نژاد با شجاعت به انتقاد از آمريكا پرداخت.

وي ادامه داد: درباره موسوي و كروبي بايد گفت كه اين دو زماني جزء اين انقلاب بوده اند اما راه را در ادامه اشتباه رفته و باعث شادي منافقان و آمريكا گشته اند.

صفارهرندي درباره حسين شريعتمداري هم اظهار داشت: خيلي ها كه براي شريعتمداري حرف مي سازند بدانند كه وي در قبل از انقلاب به حبس ابد محكوم شده و بيشترين شكنجه ها را تحمل كرده است.

وزير سابق ارشاد در ادامه به سازوكار تجمعات اعتراضي در بعد از انتخابات اشاره داشت و گفت: افرادي مثل موسوي كه حال بعد از انتخابات خواستار تجمعات اعتراضي شده بودند خودشان قانون ضد اعتراضي را تصويب نموده اند ولي پس از فتنه و در راستاي جنجال آفريني گونه اي ديگر برخورد كرده و قانون را زير پا گذاشتند.

وي درمورد برخي مسائل ديگر مانند قانون مهاجراني براي ضربه زدن به نظام و رهبري و همچنين قيام مردم سوريه و برخي موضوعات ديگر نيز پاسخ هاي كوتاهي را به دانشجويان ارائه داد.
 
در پايان همچنين تعيين شد كه سلسله نشست هاي ديگر دانشگاه آزاد هم به همين روال برگزار شود اما كاش برخي حرمت ها حفظ شده و برخي ناملايمات، بي حرمتي ها و حاشيه سازي ها ايجاد نشود.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۲۵ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
واقعا برای لین خبر گزاری این مدل خبرا متاسفم
معلوم شد چرا رفع فیاتر شدی
پاسخ
ناشناس
CANADA
۱۳:۱۶ - ۲۹ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰











سلام و درود؛
دوستان عزیز این مطلب شما در پایگاه اینترنتی عمارنامه منتشر و در بسته فرهنگی عمارنامه به حدود 10 هزار نفر از اعضا ارسال گردید.

http://ammarname.ir/18/18/2467

ما را با درج بنر و یا لوگو در وبگاه خود یاری نمایید .
موفق و پیروز باشید .
عمارنامه -- ammrname.ir ---- info@ammarname.ir
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۴ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
عاقبت نزدیکی به فواحش
دستبند سبز بستنه
کور شدن و تشخیص ندادن اصل و فرعه
رفتن داخل صف خوارجه
آخرش هم واصل شدن به جهنمه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۰:۱۱ - ۳۰ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
تیتر نامناسبی انتخاب کردید.
از شما چنین انتظاری نمی رفت
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها