کد خبر: ۱۱۲۲۵۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۷     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
شهرام قویدل مالک باشگاه داماش تاکید کرد به زودی به قول خود مبنی بر تسویه حساب بدهی بازیکنان تا پیش از پایان ماه عمل خواهد کرد
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - در روزهای گذشته در پیرامون باشگاه داماش خبرهایی به گوش می رسید مبنی بر اینکه اوضاع مالی این باشگاه نامناسب است. که این امر موجب نگرانی هایی برای هواداران داماش ایجاد کرده بود و بعضا مشاهده می شد که این نگرانی ها به شکلی در بین بازیکنان و کادر ایجاد شده است.
 بر همین اساس بخش اصلی واکنش ها در بین هواداران بود که البته همه آنها قبل از هر چیز نگران روند بدشانسی های تیم و نتیجه نگرفتن ها بود.
اما روز گذشته شهرام قویدل مالک باشگاه و شرکت سرمایه گذاری صدرا با اعلام پرداخت مطالبات 14 هزار نفر از چایکاران گیلان و مازندران به حساب سازمان چای شمال کشور،به شکل غیر مستقیم خیال همه را راحت کرد که مشکلات مالی باشگاه رفع خواهد شد و ادامه دار نخواهد بود و این شاید بیش از هر کس هواداران تیم محبوب داماش در سراسر استان گیلان را خوشحال کرد که روزهای خوش داماش گیلان همچنان در راه است


. در همین راستا شهرام قویدل روز گذشته از انجام تعهدات شرکت سرمایه گذاری صدرا در قالب امضای تفاهمنامه همکاری این شرکت سرمایه‌گذاری با سازمان چای کشور برای حمایت از صنعت چای خبر داد و گفت: طبق تفاهمنامه تعهد کرده بودیم که حساب تمام این افراد چایکار تا 22 بهمن امسال تسویه می‌شود و به دلیل برخی مشکلات بانکی و شیطنت‌های داخل استان، این اقدام مقداری طول کشید و با تامین منابع، امروز مطالبات 14 هزار نفر چایکار گیلان و مازندران به حساب سازمان چای شمال کشور واریز شده است و بقیه مطالبات طی هفته های آینده واریز می شود.
در ادامه وی تاکید کرد به زودی به قول خود مبنی بر تسویه حساب بدهی بازیکنان تا پیش از پایان ماه عمل خواهد کرد. حال باید دید با آمدن این ماده ی حیات بخش! وضعیت داماش سر و سامان خواهد گرفت یا خیر؟
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها