کد خبر: ۱۱۲۱۴۹
زمان انتشار: ۰۷:۰۱     ۱۸ بهمن ۱۳۹۱
ارگان حلقه لندن اعلام كرد گروه هاي معارض جمهوي اسلامي صرفاً در حال «غرغر كردن» و «نق زدن» هستند.
«مرتضي-ك» از اعضاي متواري گروهك ملي-مذهبي است كه در پاريس پناهندگي گرفته است. او بدون آن كه توضيح بدهد غير از خوش نشيني در پاريس و درباره مستمري از برخي نهادهاي ويژه اروپايي چه كار مؤثري انجام مي دهد، در سايت اينترنتي جرس مي نويسد: كنش اپوزيسيون به شكل روزافزوني، واكنش به اقدامات حاكميت شده و در حد واكنش به پروژه هاي آنان تقليل يافته است. فروكاسته شدن اقدامات اپوزيسيون به نق نق و غرغر در خور ما نيست، حتي اگر اين نق نق و غرغر در شكل ظاهراً مدرن در فضاي مجازي باشد و به لايك زدن و درج عكس و استاتوسي اعتراضي محدود شود.
وي مي افزايد: نگارنده از آن رو كه در داخل كشور نيست، از ارائه هرگونه پيشنهاد پرهيز مي كند و اين را به خلاقيت و عزم و همت و انگيزه و تدبير سبزهاي اميدوار و پيگير داخل وامي نهد. اما آن دسته كه در خارج كشور مستقرند، آيا از پتانسيل و امكاني كه بودن در خارج از مرزها براي آنان فراهم كرده، اگر نه به تمام و كمال، دست كم چنان كه در خور حمايت از جنبش در داخل كشور باشد، سود مي جويند؟ به عنوان يك شاهد؛ همين چند روز پيش بود كه به همت جمعي از روزنامه نگاران و فعالان مقيم آلمان، تجمعي اعتراضي در برابر سفارت ايران در برلين محقق شد. متأسفانه، ميزان مشاركت سبزها در اين مراسم، در خور نبود.
وي در پايان نوشت: دريغ است كه صداي اعتراضي محدود شود به تمجيد از حبيب الله عسگراولادي و علي مطهري، يا نقد و ارزيابي همدلي آنان و تلاش براي واكاوي انگيزه اظهارات آنان.
اظهارات اين گروهك متواري تداعي تحليل هاي پيشين منتشره در شبكه صهيونيستي بالاترين است كه تصريح كرده اند اپوزيسيون كاري جز «كليك-كليك»، «بنگ بنگ»! در فضاي مجازي و نشستن كنار سواحل مديترانه و مبارزه سايبري با جمهوري اسلامي از لب دريا! بلد نيست.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها