کد خبر: ۱۱۱۴۷۷
زمان انتشار: ۱۸:۳۵     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
در حاشیه اعلام مصاحبه مطبوعاتی روسای محترم ۲ قوه
با توجه به شرایط کنونی جامعه که مردم از مسئولان ارشد کشور، انتظار تدبیر و توجه به مسائل اصلی بویژه مشکلات معیشتی خود را دارند، ادامه فضای تنش بین سران قوا خصوصاً در تریبون های عمومی فاقد وجاهت و خلاف مصلحت است.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، به رغم آن که حاشیه های اختلاف برانگیز جلسه امروز استیضاح وزیر کار به اندازه کافی برای رسانه های مخالف نظام، بهانه تخریب  فراهم آورده است؛ دفاتر روسای محترم قوای مجریه و مقننه از خبرنگاران رسانه ها برای مصاحبه هایی که تا ساعاتی دیگر برگزار می‌شود دعوت بعمل آورده اند.

پیشاپیش پیداست با توجه به مسائل مطرح شده در جلسه امروز مجلس، فضای مصاحبه آقایان احمدی نژاد و لاریجانی چگونه خواهد بود. به نظر می رسد با توجه به شرایط کنونی جامعه که مردم از مسئولان ارشد کشور، انتظار تدبیر و  توجه به مسائل اصلی بویژه مشکلات معیشتی خود را دارند، ادامه فضای تنش بین سران قوا خصوصاً در تریبون های عمومی فاقد وجاهت و خلاف مصلحت است. بر این اساس انتظار می رود روسای محترم جمهور و مجلس که هر یک به نوبه خود نماینده عالی ملت به شمار می روند، ر تصمیمات و مواضع خود، مصالح نظام و منافع ملت را در نظر گرفته و با خویشتنداری و رعایت شرایط ویژه کشور، موجب شادی دشمن و حسرت و خسران جبهه انقلاب نشوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
زهرا
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۵۸ - ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
خدا ... این مجلس اصولگرا رو به جز یه عده که اینقدر سنگ اندازی کردند جلوی پای دولت و برنامه ریزی کردند برای نابود کردن دستاوردهای صحبت های پیشین رییس جمهور در مجلس تا دولت رفتار عصبی بکنه!!!! و حالا دلشون خنک شده که در موضع مظلومیت قرار گرفتند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها