کد خبر: ۱۱۱۴۰۲
زمان انتشار: ۱۳:۰۶     ۱۵ بهمن ۱۳۹۱
فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) گفت: مکتب فکری انقلاب اسلامی کارآمدی خودش را نشان داده و بیداری اسلامی هم این موضوع را اثبات می‌کند.

سردار حسین ظریف‌منش فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در همایش تبیین مکتب دفاعی انقلاب اسلامی در آراء و اندیشه‌های حضرت امام خمینی (ره) و امام خامنه‌ای صبح امروز یکشنبه برگزار شد، گفت: این همایش با مشارکت و همراهی تعداد کثیری از دانشگاه‌ها، اساتید و پژوهشگران شکل گرفته است.

وی افزود: امیدواریم این همایش فتح بابی برای کار جدی تبیینی و تحقیقی پیرامون مکتب دفاع انقلاب اسلامی باشد.

ظریف‌منش با اشاره به فرا رسیدن ایام دهه فجر اظهار داشت: سه رویکرد در این دهه داریم که رویکرد اول تجلیل از ایثارگران و شکل دهندگان انقلاب است و رویکرد دوم رویکرد تبیینی است تا از پایمردی ملت در انقلاب درس بگیریم و عوامل پیروزی و استمرار انقلاب را بشناسیم.

وی ادامه داد: رویکرد سوم، بازاندیشی آموزه‌ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی به عنوان یک مکتب کامل است تا نسل‌های بعدی را موفق نگه دارد.

وی تاکید کرد: انقلاب اسلامی چالش عمیقی در بنیان‌های فکری مادی‌گرایانه ایجاد کرده است و مکتب فکری انقلاب دستگاه قبل و استکبار را نشانه گرفته است.

وی افزود: مکتب فکری انقلاب کارآمدی خودش را نشان داده و بیداری اسلامی این موضوع را ثابت می‌کند.

ظریف‌منش با اشاره به برگزاری این همایش اظهار داشت: این همایش را به دلیل فقر شدید ادبیات و آموزه‌های عملی برگرفته از سیره امام و رهبری آغاز کردیم و امیدواریم در یک برنامه 5 ساله با همت اساتید به نقطه مطلوب برسیم.

فرمانده دانشگاه امام حسین (ع) در پایان سخنانش از به نتیجه رسیدن 10 پروژه تحقیقاتی سخن گفت.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها