کد خبر: ۱۱۱۱۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۳۸     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
تمرین تیم فوتبال استقلال در غیاب تعداد زیادی از بازیکنان این تیم برگزار شد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، تیم استقلال پس از 3 روز استراحت از ساعت 15 امروز تمرینات خود را در کمپ زنده‌یاد حجازی برگزار کرد. امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم استقلال در تمرین امروز آبی‌پوشان حضور نداشت و اکثر بازیکنان سراغ وی را می‌گرفتند.

* فرهاد مجیدی، امیرحسین صادقی، مهدی رحمتی و میثم بائو 4 غایب تیم استقلال محسوب می‌شدند ضمن آنکه بازیکنان ملی‌پوش این تیم در اردوی تیم ملی حضور دارند. مهدی رحمتی در کلینیک دکتر نوروزی حضور داشت و امیرحسین صادقی و فرهاد مجیدی از مربیان خود اجازه گرفته بودند.

*‌ساموئل در تمرین امروز استقلال غایب بود و قرار است از فردا به آبی‌پوشان ملحق شود.

* حنیف عمران‌زاده در حاشیه تمرین امروز تیم استقلال از مصاحبه‌ای که از قول وی در یکی از رسانه‌ها منتشر شده بود، ناراحتی خود را اعلام کرد و می‌گفت در این چند روز در خصوص وضعیت استقلال و دیگر مسائل پیرامون تیم هیچ صحبتی را انجام نداده است.

* مجید صالح تمرین امروز آبی‌پوشان را برعهده گرفت و کارهای تاکتیکی خاصی را به بازیکنان استقلال منتقل می‌کرد. نکته جالب شوخی و خنده بازیکنان استقلال بود که آنها در مقاطعی از تمرین روی سر و کله هم می‌افتادند و به نوعی دیگر بازیکنان را جریمه می‌کردند. بازیکنانی که در بازی آقاوسط توپ را لو می‌دادند، با ضربه‌های دیگر بازیکنان مواجه شده و به نوعی تنبیه می‌شدند.

* حدود 30 نفر از طرفداران استقلال در تمرین امروز این تیم حضور داشتند.

* مسئولان کمپ باشگاه استقلال روی نیمی از زمین چمن کاور کشیده و به محافظت از زمین می‌پرداختند.

* بیشتر برنامه‌های تاکتیکی استقلال به کارهای سبک اختصاص داشت و بازیکنان پس از یک ساعت زمین تمرین را ترک کردند.

تمرینات تیم استقلال صبح فردا در دو نوبت صبح و عصر برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها