کد خبر: ۱۱۱۰۷۲
زمان انتشار: ۱۱:۵۳     ۱۴ بهمن ۱۳۹۱
با نگاهی به بازیکنان شاخص این فصل شمیزو متوجه خواهید شد که افشین قطبی بار دیگر تیم خود را با مجموعه‌ای از جوان‌های مستعد بسته است.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-تیم فوتبال شیمیزو اس-پالس ژاپن برای سومین سال متوالی هدایت نارنجی‌پوشان شهر شیزوکا را به افشین قطبی، سرمربی اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و تیم ملی ایران سپردند. شیمیزو که فصل قبل سومین تیم ضعیف جی‌لیگ یک از نظر قیمت تخمینی بازیکنان و البته جوانترین تیم جی‌لیگ یک و دو بود، با هدایت قطبی در رقابت‌های جی‌لیگ درحالی‌که تا هفته‌های پایانی این رقابت‌ها شانس کسب سهمیه‌ی آسیا را داشتند و در کورس بودند، به مقامی بهتر از مقام نهمی دست نیافتند. شاگردان قطبی در این فصل به فینال نابیسکوکاپ نیز رسیدند و در دیدار نهائی برابر کاشیما آنتلرز ناکام ماندند.

با نگاهی به بازیکنان شاخص این فصل شمیزو متوجه خواهید شد که افشین قطبی بار دیگر تیم خود را با مجموعه‌ای از جوان‌های مستعد بسته است و در کنار آن‌ها از چند بازیکن باتجربه نیز استفاده کرده است.

طبق قرعه‌کشی رقابت‌های جی‌لیگ در فصل 2013، تیم شمیزو اس‌پالس باید از 12 اسفند کار خود را برابر تیم امیا آردیجا و در خانه‌ی این تیم آغاز کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها