کد خبر: ۱۱۰۴۹۰
زمان انتشار: ۱۱:۴۹     ۱۱ بهمن ۱۳۹۱
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ارتباط با دستگیری تعدادی از فعالان رسانه ای بازداشت شده، گفت: برخی از افراد رسانه ای بازداشت شده نقش ستون پنجم دشمن را بازی می کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد حسینی، شامگاه سه شنبه در حاشیه مراسم اختتامیه جشنواره ملی داستان‌های قرآنی آیات که در محل تالار نور مشهد برگزار شد، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: جرم بازداشت شدگان رسانه ای مطبوعاتی نبوده و برخی از آنان با خارج از کشور خواسته یا ناخواسته ارتباط داشته اند.

وی تصریح کرد: افراد دیگری بدون کسب هیچ اطلاعاتی تعدادی از فعالان رسانه ای را در مسیر فعالیت برای رسانه های خارجی قرار دادند و این افراد رسانه ای گمان می کردند که در حال انجام وظیفه خود در راستای اطلاع‌رسانی به مردم هستند.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عنوان کرد: گاهی نیز این افراد مطبوعاتی از سوی خارج از کشور به منظور ایجاد اختلاف میان مسئولان و سیاه‌نمایی‌ها تحریک می‌شدند.

وی یادآور شد: در هر صورت این فعالان رسانه ای  گاهی خواسته و ناخواسته نقش ستون پنجم دشمن را بازی کردند.

وی با تاکید بر اینکه پرونده این افراد باید بررسی شود، گفت: وزارت ارشاد همواره از اهل قلم، نویسندگان و مطبوعات حمایت می کند.

وی یادآور شد: خبرنگاران این کشور قطعا قصد خدمت به کشور را دارند اما باید آموزش‌های لازم را به آنها داد تا ناخواسته در زمین دشمن بازی نکنند.

وی سپس از پرداخت یارانه مطبوعات در اواخر اسفند خبر داد و افزود: اواخر اسفندماه یارانه مطبوعات پرداخت می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها