کد خبر: ۱۰۹۹۲۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۸     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
زائد :
دیگر سعی می‌کنم به پرسپولیس فکر نکنم. من خودم تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا بشم اما گویا مسئولان پرسپولیس نیز تمایلی به حفظ من نداشتند.

سایت گل-ایمون زائد، مهاجم اسبق تیم فوتبال پرسپولیس و مهاجم فعلی تیم آلومینیوم هرمزگان از جمله بازیکنان تاریخ‌ساز دربی پایتخت است. به همین خاطر پس از دربی هفتاد و ششم، درحالی‌که او دیگر در پرسپولیس حضور نداشت و پیراهن آلومینیوم را برتن کرده بود، به سراغ او رفتیم تا از او در مورد دربی تهران بپرسیم و از شرایط فعلی او در فوتبال هرمزگان مطلع شویم؛ هرچند آقای هت‌تریک پرسپولیس را فراموش کرده بود و تمایلی به صحبت پیرامون شهرآورد نداشت.

دربی را دیدی ؟ چطور بود ؟

با وجود آن‌که دیگر به پرسپولیس حتی فکر هم نمی‌کنم و تمام تمرکز خود را بر روی تیم آلومینیوم گذاشته‌ام، دربی سرخ‌آبی‌های تهران دیدم. بازی خسته‌کننده‌ای بود و کیفیت لازم را نداشت.

از آلومینیوم و هرمزگان بگو؛ قابل قیاس با پرسپولیس و تهران هست ؟

به هیچ‌وجه نمی‌توان این دو تیم را مقایسه کرد. اصلا پرسپولیس به هیچ تیم دیگری قابل قیاس نیست. پرسپولیس یک تیم خاص در ایران و حتی خارج از ایران است، چراکه هواداران زیادی در ایران و خارج از ایران دارد. از طرفی تهران و بندعباس را نمی‌توان مقایسه کرد، بندعباس شهری کوچک است.

آلومینیوم برای ماندن و بقا در لیگ می‌جنگد و این یکی دیگر از تفاوت‌های پرسپولیس و آلومینیوم است.

هدف ایمون زائد با پیراهن آلومینیوم چیست ؟

هدف من گلزنی برای آلومینیوم در راه ماندن و بقای این تیم در لیگ برتر است. تمام تلاشم را می‌کنم تا در بازی‌های باقی مانده بیش‌ترین تعداد گل را به ثمر برسانم و بیش‌ترین تاثیر را در تیمم داشته باشم و نشان بدهم که یکی از بهترین مهاجمان ایران هستم و مسئولان پرسپولیس به راحتی من را ازدست دادند و به توانائی‌های من شک کردند.

از جو آلومینیوم بگو؛ به تو اعتقاد دارند ؟

آلومینیوم جو خوبی دارد. در این تیم مربی و سرمربی به من اعتقاد ویژه دارند و برای رسیدن به اوج به من کمک می‌کنند، برخلاف برخی از عوامل پرسپولیس که اعتقادی به من نداشتند.

گل سه امتیازی در شب دربی؛ چطور بود ؟

فقط بسیار خوشحالم که توانستم برای تیمم گل سه امتیازی بزنم تا شرایط تیم در جدول کمی بهبود پیدا کن.

هنوز هم به پرسپولیس فکر می‌کنی ؟

دیگر سعی می‌کنم به پرسپولیس فکر نکنم. من خودم تصمیم گرفتم از پرسپولیس جدا بشم اما گویا مسئولان پرسپولیس نیز تمایلی به حفظ من نداشتند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها