کد خبر: ۱۰۹۸۳
زمان انتشار: ۱۲:۱۳     ۲۳ فروردين ۱۳۹۰
تجمع اعتراض آمیز جوانان و دانشجویان هرمزگانی در اعتراض به جنایات رژیم دست نشانده بحرین و حکام سعودی واماراتی در مقابل کنسولگری امارات در بندرعباس برگزارشد.
 
به گزارش خبرنگار رجانیوز، در این تجمع مردمی حاضران که تصاویری از شهدای بحرین و جنایات حکام خودفروخته عربی در دست داشتند، با شعارهای مرگ بر آل سعود ،آل خلیفه یا صهیون جیش محمد قادمون، آل سعود و نهیان ننگ به نیرنگتان، بسیجیان بندریم فدائیان رهبریم، مرگ بر اسلام آمریکایی، مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم فاسد بحرین و رژیم سعودی وامارات با چراغ سبز آمریکا، آمادگی خود را برای یاری رسانی به مسلمانان مظلوم بحرین اعلام نمودند.
 
 در این مراسم یکی از اساتید حوزه علمیه در سخنانی با تشریح وظایف مسلمانان در یاری رسانی به برادران دینی خود،گفت: جنایات رژیم های خودکامه آل خلیفه ، آل سعود و آل نهیان که طبق دستور اربابان آمریکایی آنها صورت می گیرد در نهایت سقوط و نابودی آنها را درپی خواهد داشت.
 
حجت الاسلام والمسلمین معصومی افزود : حمایت ما از تمامی حرکت های انقلابی منطقه یکسان است و به مذهب آنها اختصاص ندارد کما اینکه جمهوری اسلامی سی و دو سال است به طور همه جانبه از مسلمانان فلسطین بدون توجه به مسئله سنی و شیعه حمایت می نماید.
 
 درپایان تجمع کنندگان با قرائت قطعنامه با هشدار به حکام خود فروخته منطقه به این تجمع پایان دادند.
 
لازم به ذکر است سرکنسولگری کشور امارات در بندرعباس، با اطلاع از تجمع عصر امروز مردم هرمزگان در مقابل ساختمان آن، تلاش کردند تا به نحوی از این تجمع خودداری کنند، اما در نهایت این تجمع پرشور برگزار شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها