کد خبر: ۱۰۹۶۹۰
زمان انتشار: ۰۰:۱۱     ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
مدیرکل اشتغال و خود اتکایی بنیاد شهید کشور گفت: در کشور هفت هزار فرزند شهید بیکار داریم و 30 درصد ایثارگر بیکار نیز داریم که از جامعه تقاضای شغل دارند.
به گزارش 598 به نقل از مهر، علی حیدر شیراوند عصر شنبه در نهمین جلسه شورای اداری استان گلستان اظهارداشت: اگر از ابتدای سال 91 تاپایان برنامه پنجم و دو سال بعد از آن ما سالیانه 40 هزار شغل ایجاد کنیم اشتغال فرزندان شهدا ء وایثارگران مرتفع خواهد شد.
 
وی اظهار داشت: برای فرزندان شهداء وجانبازان بالای 50 درصد مشکل بیکاری دراستان نداریم ولی 670 فرزند جانباز بالای 25 تا 49 درصد بیکاردراستان وجود دارد.
شیراوند گفت: این 670 فرزند جانباز زیر 50 درصد فارغ التحصیل بیکارهستند که امیدواریم با سابقه خوبی که استان در بحث اشتغال فرزندان شهداء دارد این مشکل اشتغال نیز رفع شود.
 
وی بابیان اینکه حضرت امام (ره) خدمت به خانواده های شهدا وایثارگران را خدمت به نبی مکرم اسلام می دانستند تصریح کرد: درانتصابات مدیران دراستان نیز نگاه ویژه ای به این افراد باشد و بحث ماموریت های آموزشی فرزندان شهدا نیز مد نظر مدیران باشد.
 
این مقام مسئول سازمان بنیاد شهید کشوردرادامه افزود: استان گلستان  اولین استانی است که هیچ فرزند شهید بیکارنداریم واین مساله ای است که دردستورکارمدیریت استان بوده است وحتی فرزند جانباز بالای 50 درصد بیکارنیز دراستان نداریم که همه به همت مدیریت این استان در ارزش به بحث مقام شامخ شهداء وفرزندان آنان بوده است.
 
شیراوند دراین جلسه از مجموعه بنیاد شهید استان ومعاونت توسعه نیروی انسانی استان واستانداری وهمه مدیرانی که توانستند اشتغال فرزندان شهداء را در این استان به عنوان اولین استان که فرزند شهید بیکاردرآن نیست ساماندهی کنند تشکرکرد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۸
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۱:۳۲ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۳۰۴
۲۰۱
شهر ما 250شهید داره که بیشتر از نصف شهدا از طایفه ما هستند با بسیاریشون فامیل درجه یک دوست و همکلاسی بوده ام بخدا قسم بالای 95 درصد با نظام مشکل دارند بخدا چند بار با فامیل ها درجه یک که از یک خانواده 4 دکتر ودندانپزشک بارها برسر رهبری تا کتک کاری رفته ام یکی از اقوام کمی دورتر که در ایام فتنه برا موسوی اهنگ خوند آخه شاگرد شجریان ... داداش من درصدش از پسر داییم بیشتر بود این مدیریت بیماارستان قبول شد اون داروسازی من خودم تو دانشگاه یا جاهای دیگه با هر کی بحث میکنم یکی از دلایل جوانها که با نظام مشکل دارن همین سهمیه هاست کار گروهک های همسو این بود که نهاد های انقلابی را از چشم مردم بیاندازند ... موسوی و ... کمیته رو نابود کردند جهاد سازندگی تو جهاد کشاورزی ادغام کردند کروبی وظیفه اش از چشم انداختن بنیاد بود که خیلی موفق بود با ان سهمیه ها که فقط هدفشون دور کردن مردم از شهدا ونفرت از فرزندان شهدا بود و فرزندان شهدا را کم تلاش و بی تحرک بار اوردن این 7000که میگن یا دروغه یا خودشون سر کار نمیرند شما اینها رو نویسید که دل ما مذهبی ها از این نا عدالتی بیشتر از کسانی که هیچیو قبول ندارند خونه تو غیرقابل انتشار بزنید 1 لااقل
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۰۶ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۷۹
۲۱۳
اصلا هم دروغ نیست،خوده من یکی از همینا هستم که دو ساله اسمم تو لیست انتظار واسه شغله ولی همچنان بیکارم.خیلیای دیگه را هم میشناسم که شرایط منو دارن.وقتی از موضوعی اطلاع ندارید اظهار نظر نکنید
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۰ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
حتما سواد نداری یا دروغ می گی
سعیدابریمن
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۴۱ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۲۷
۲۳۲
به کوری چشم بدخواهانش عشق ما بچه های شهداحضرت امام سیدعلی خامنه ایست
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۸:۴۱ - ۰۹ بهمن ۱۳۹۱
تو یکی شاید
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۳ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۲۷۷
۲۵۵
ببخشید تواین مملکت تک وتوکی هستندکه براساس لیاقت وتوان خودشون سرکارندمیتونیدهمین تک وتوکهاراهم بندازیدبیرون وبقیه فرزندان شهداراکه بیکارندوصدالبته هیچ مهارت وتوانی ندارندسرکاربیارید.به خدادلمون خونه ازدست این بی عدالتیها.تواین مملکت هیچ کس نمیتونه امیدوارباشه که اگه تلاش کردبه جایی میرسه بلکه فقط بایدسهمیه داشته باشی تروخدا نظرم راچاپ کنید
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۰:۱۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
اان ساایت خرابه هر کاربر می تونه هزار تا منفی یامثبت بده این 107 تا مال همون یه نفر بیکاره به قول خودش
صادق
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۲:۳۷ - ۱۰ بهمن ۱۳۹۱
۳
۵۱
1-استخدام فرزندان شهدا بی ضابطه نیست.
2-مگر ما چقدر فرزند شهید داریم ؟ تعدادشان آنقدرها که شما فکر می کنید نیست که جای کسی راتنگ کنند.
3- اصولا سهمیه ها جور ی طراحی شده اند که علاوه بر ظرفیتها تعلق می گیرند . یعنی یک فرزند شهید در دانشگاه روی صندلی یک سهمیه آزاد نمی نشیند بلکه یک صندلی به کل ظرفیت اضافه می شود.
4- قانون سهمیه انیچنینی در اغلب کشورها وجود دارد.
5- بسیاری سهمیه ها از انواع دیگر در کشور وجود دارد که ممکن است به تناسب به افراد تعلق گیرد. و سهمیه فرزندان شهدا هم نوعی از انواع سهمیه هاست.
در پایان من به عنوان یک فرزند شهید حاضرم در پاسخ به عدالتنامه محمد تمام سهمیه هایم را با جان پدر اون جوونهایی که با سهمیه هامشکل دارن معاوضه کنم تا عدالت مد نظر ایشان تامین شود.
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها