کد خبر: ۱۰۹۵۶۹
زمان انتشار: ۱۹:۵۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - دانیال داوری ؛ این نام حالا بحران جدید فوتبال ملی ایران است. پسری که می گوید برای دعوت به تیم ملی فوتبال ایران از خوشحالی در پوستش نمی گنجد اما نمی تواند در بازی با لبنان به تهران بیاید.

مرتضی رضایی: درحالی که مهدی رحمتی از تیم ملی کنار رفت تا دانیال داوری گلر تازه از راه رسیده ایرانی بتواند سنگربان اصلی تیم ملی ایران شود ، این پسر جوان به بهانه بازی حساس تیمش در لیگ دسته دوم آلمان از کارلوس کروش خواسته تا بازی با لبنان را بدون او پشت سر بگذارد . دانیال داوری در گفت و گو با روزنامه محلی براینگ شوانگ از تیم ملی ایران گفته:« برایم یک افتخار بزرگ است اما به دلیل فاصله کم میان بازی تیم ملی و بازی مان در لیگ دسته دوم آلمان برایم خیلی دشوار است که بروم و برگردم. برای همین از کارلوس کروش می خواهم فرصت دیگری را در اختیارم بگذارد.»
به گزارش خبرآنلاین ؛ بازی ایران و لبنان در سری مسابقات انتخابی جام ملتهای آسیا 2015 ، عصر روز چهارشنبه 18 بهمن یا ششم فوریه برگزار می شود. بازی آینتراخت براینشوانگ هم عصر جمعه 8 بهمن است. یعنی دانیال داوری باید بلافاصله بعد از بازی تیم ملی به فرانکفورت برگردد تا بتواند جمعه در کنار تیمش باشد. سرمربی تیم اینتراخت اما اصرار دارد ، این سفر به تیم باشگاهی او لطمه می زند و می تواند روی بازی این بازیکن در تیم باشگاهی اش اثر بگذارد. به همین دلیل هم هست که بازیکن ایرانی از کادرفنی تیم ایران خواسته تا به جای این مسابقه از بازی های دیگر روی او حساب کنند. تمرد این بازیکن از حضور در اردو اما در شرایطی که رحمتی تنها به دلیل تقارن اعلام کناره گیری اش با روز گزینش مدارک این بازیکن در کنفدراسیون فوتبال آسیا ، مشکلات را دوچندان می کند چون کارلوس در واکنشی سریع و تند اعلام کرد تا زمانی که در تیم ملی باشد با رحمتی کار نمی کند چون او از تیم ملی عذر خواسته و حالا چنین تصمیمی از سوی دانیال داوری ، کارلوس کروش را در گوشه رینگ قرار می دهد.
داوری که از دو ماه قبل بعد از مذاکرات با کارلوس کروش موافقت کرد تا به تیم ملی ایران بپیوندد ، مدارکش را از طریق پدر خود برای مسئولان فدراسیون فوتبال ایران فرستاده است. این بازیکن همه مدارک شناسایی خود را ایمیل کرد تا توانست از سوی فیفا مجوز بازی برای تیم ملی ایران را بگیرد. اسمش در لیست فیفا ثبت شده و کارت بازی اش هم بزودی برای ایران صادر می شود اما تداخل بازی اش در لیگ دوی آلمان با بازی ملی مشکل ساز است. البته نباید از یاد برد که دانیال هنوز مشکل ورود و خروج به کشور را دارد. اگرچه می توان برایش معافیت از خدمت سربازی گرفت اما هنوز به سفارت ایران در برلین نرفته تا مدارکش را تحویل دهد. این یعنی هنوز او برای ورود به ایران مشکل دارد و سرباز محسوب می شود.
مشکلی که می توان برایش راه چاره ای پیدا کرد ولی کارلوس الان برای دروازه تیم ملی مشکلات بزرگی دارد. رحمان احمدی در بازی های اخیر سایپا خیلی هم روی فرم نبوده ، 4 ملی پوش دیگر فوتبال ایران هم حتی در تیم های شان جایی ندارند. سوشا مکانی به دلیل درگیری با ابراهیم زاده دیگر خیلی بازی نمی کند. این شرایط را حامد لک در صبا دارد. علیرضا حقیقی در روسیه بازی نمی کند و محسن فروزان هم مشکلی مشابه در تراکتورسازی دارد. شهاب گردان هم بعد از مدت ها افت تازه چند مسابقه است که توانسته شرایط بهتری پیدا کند. این شاید سخت ترین روزهای کاری کارلوس در ایران را رقم بزند. او حالا باید به دنبال گزینه باشد. ریسک انتخاب گلری از میان رحمان احمدی ، شهدادنژاد مس و شهاب گردان که در 3 بازی آخرش گلی نخورده اما یک نیم فصل فاجعه آمیز را در سپاهان سپری کرده است. کارلوس کروش که عادت به اصرار بر حرفهایش دارد باید دید حاضر به گفت و گوی مستقیم با مهدی رحمتی می شود یا گزینه های دشوارتر را می گزیند! بازی با لبنان در شرایطی که در بیروت بازی را به یک اشتباه مشترک از دروازه بان و خط دفاعی مان باختیم ، گره تیم ملی را پیچیده تر از همیشه می کند.
4141

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها