کد خبر: ۱۰۹۴۰۱
زمان انتشار: ۱۰:۳۰     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
سرمربی فصل گذشته تیم کشتی آزاد سایپا گفت: نه تنها در بحث گرفتن درصد مربیان از کشتی‌گیران بلکه در موضوع تبانی هم شاهد چنین اتفاقاتی در لیگ کشتی هستیم.

به گزارش 598، مصطفی میرعمادیان درباره صحبت‌های منصور برزگر مبنی بر دلالی برخی مربیان در لیگ کشتی گفت: این صحبت‌ها را رد نمی‌کنم، البته به نظرم این بحث با حجم کمتری نسبت به فوتبال از این رشته وارد کشتی شده است.

وی ادامه داد:‌ به عنوان کسی که سال‌ها در لیگ حضور دارم من هم چنین شرایطی را شنیده‌ام و حتی دیده‌ام و با آن مواجه بوده‌ام. نه تنها در بحث گرفتن درصد مربیان از کشتی‌گیران بلکه در موضوع تبانی هم شاهد چنین اتفاقاتی در کشتی هستیم.

مربی سابق تیم ملی تصریح کرد: 3 سال مربی تیم پیام ارتباطات بودم، سال 84 یا 85 زمانی‌که از سونا خارج شدیم، سرمربی یکی از تیم‌های حریف به موبایل کشتی‌گیر ما زنگ زد و در حالی‌که کشتی‌گیر ما تلفنش را روی اسپیکر گذاشته بود صدای او را شنیدیم که می‌گفت برای باخت، بخشی از پول را اول می‌دهیم و بخشی از آن را پایان مسابقه. 

میرعمادیان ادامه داد: در بحث کشتی‌گیران خارجی هم که به ایران می‌آمدند شاهد چنین مواردی بودیم. قبل از قرارداد صحبت‌های دیگری می‌شد و زمان عقد قرارداد طور دیگری عمل می‌شد. از طرف دیگر برخی مربیان هستند که همواره تعداد مشخصی کشتی‌گیر همراه خود دارند که هر جا می‌روند آنها را هم با خود می‌برند. البته این موضوع درباره کشتی‌گیران شاخص و نخبه کمتر است.

وی افزود: چنین مواردی در لیگ امسال هم در برخی از تیم‌ها وجود داشت. برخی از مربیان متخصص زد و بند در لیگ هستند و همواره چنین مسائلی در دستور کارشان قرار دارد. برخی از شکست‌ها در لیگ واقعاً مشکوک است و هرقدر که بخواهیم خوشبین باشیم ناخودآگاه به ذهن انسان چنین شکی می‌رسد.

سرمربی فصل گذشته سایپا خاطرنشان کرد: خیلی از مربیان و کشتی‌گیران این مسائل را می‌دانند، اما شاید تمایل نداشته باشند آن را عنوان کنند. به هر حال نمی‌توان این موضوع را رد کرد؛ در رشته‌ای که پول وارد می‌شود این موضوعات هم وارد می‌شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها