کد خبر: ۱۰۹۳۹۴
زمان انتشار: ۱۰:۱۶     ۰۷ بهمن ۱۳۹۱
حلقه ای پنج نفره که قرار است تصمیمات مهم و کلیدی جلساتشان تحت هیچ شرایطی به بیرون درز نکند و در آن جلسه به راحتی از منابع و نحوه هزینه کردها سخن به میان آید.
چندی پیش گزارشاتی از نحوه سوء استفاده بیت المال توسط یکی از کاندیدای عاشق صندلی ریاست جمهوری از سوی پایگاه خبری بی باک منشر شد که برای حلقه یاران نزدیک این کاندیدا شوک آور بود تا حدی که این موضوع به دعوای چند هفته پیش حلقه یاران و کنار رفتن یکی از نیروهای شاخص آنان منجر شد!

به گزارش 598 به نقل از سرویس سیاسی بی باک، حلقه ای پنج نفره که قرار است تصمیمات مهم و کلیدی جلساتشان تحت هیچ شرایطی به بیرون درز نکند و در آن جلسه به راحتی از منابع و نحوه هزینه کردها سخن به میان آید.

در این حلقه یاران، ضمن بررسی و واکاوی دلایل عدم موفقیت جریانات مختلف در انتخابات های گذشته، برای برنامه های آتی شان نیز تصمیمات مهمی گرفته می شود.

جذب خبرنگاران حرفه ای و صاحبان رسانه با مبالغ کلان، اختلاف افکنی در بین نیروهای ارزشی حامی گفتمان انقلاب اسلامی، پرونده سازی علیه نیروهای موثر و شاخص، شکایت از اصحاب رسانه های مخالف و منتقد خود و مشغول کردن آنها در مراجع قضائی در ایام باقیمانده تا انتخابات، فعال کردن تیم های وبلاگ نویس و کامنت گذار، حضور پررنگ در شبکه های اجتماعی و تبلیغ فرد مورد نظر و تخریب رقبای این کاندیدای ریاست جمهوری، تنها بخشی از تصمیمات و برنامه های این حلقه برای مبارزات انتخاباتی خود می باشد.

در جلسه چندی پیش این حلقه، با دعوت از یکی از مدیران رسانه ای حامی خود ضمن درخواست گزارشی از عملکرد تیم رسانه ای در ماه گذشته، نسبت به انتشار برخی اخبار صحیح منتشره از سوی پایگاه خبری بی باک اعتراض کرده اند و از او خواسته اند تا شفاف بگوید که چگونه این اخبار به بیرون درج کرده است با اینکه تنها افراد خاص از این موضوع بی اطلاع بوده اند!

این فرد رسانه ای، زمانی که از این موضوع اظهار بی اطلاعی می کند با واکنش تند یکی از افراد شاخص حلقه پنج نفره روبرو می شود تا حدی که کار به برخوردهایی هم کشیده می شود و دیگران مجبور به میانجیگری می شوند.

بی باک ضمن ابراز تاسف از وقایع پیش آمده برای این فرد رسانه ای و برای پیش گیری از وقایع احتمالی دیگر، به حلقه یاران متذکر می شود که برای رفع سوء تفاهم ها از هر پنج نفر حلقه یاران بخواهید که برای ابراز فضل و نمایش محرم اسرار فلان فرد بودن(!) در محافل به اصطلاح خصوصی خود، هر حرفی را به زبان نیاورند شاید برادر یکی از آنان و یا برخی عموم اعضای خانواده شان با راه و منش آنها مخالف باشند و البته راهکار منطقی و ومعقولتر اینکه اساسا دست درازی به بیت المال را کنار بگذارند و همچون عموم کاندیدای آتی انتخابات ریاست جمهوری راه صحیح مبارزات انتخاباتی را انتخاب نمایند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها