کد خبر: ۱۰۹۲۸۱
زمان انتشار: ۱۷:۳۶     ۰۶ بهمن ۱۳۹۱
یکی از اعضای سازمان لیگ برتر فوتبال گفت: بیش از ۷۰ هزار بلیت نفروخته بودیم و تعداد تماشاگران هم به همین تعداد بود.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، مصطفی شهبازی در خصوص تماشاگران دربی هفتاد و ششم و اینکه برخی از هواداران بلیت داشتند اما نتوانستند وارد ورزشگاه شوند، عنوان کرد: ساعت 13:30 در ضلع جنوبی ورزشگاه حضور داشتم و در حدود 3 - 4 هزار تماشاگر جا داشتیم. تمام تماشاگرانی که بلیت تهیه کرده بودند وارد ورزشگاه شدند.

وی در مورد اینکه برخی از هواداران نتوانستند وارد ورزشگاه شوند خاطرنشان کرد: نمی‌دانم این موضوع را برای چه بیان می‌کنید. تمام افرادی که بلیت داشتند وارد ورزشگاه شدند و اگر افرادی بودند که نمی‌خواستند به داخل ورزشگاه بیایند مقصر خودشان بودند. ساعت 8:30 صبح طبقه پایین پر شد و خواهش کردیم که هواداران کمتر به ورزشگاه بیایند.

عضو سازمان لیگ برتر در مورد اینکه چه زمانی می‌خواهد بلیت‌فروشی ورزشگاه الکترونیکی شود، یادآور شد: من مسئول اجرایی سازمان لیگ هستم. خواهش کردیم که این اتفاق رخ دهد زیرا به نفع ماست و امیدوارم در آینده این اتفاق صورت بگیرد.

شهبازی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس مبنی بر اینکه اعلام شده بود 70 هزار بلیت فروخته خواهد شد در حالی که در این دیدار نزدیک 100 هزار هوادار حاضر شده بودند گفت: این گونه نیست دقیقا 70 هزار بلیت فروخته شد و وزارت ورزش هم 70 هزار برگه را در اختیار ما قرار گذاشته بود. گنجایش ورزشگاه آزادی این تعدادی که می‌گویند نیست. از قدیم هم همینگونه بوده. گنجایش ورزشگاه 88 هزار نفر بوده.

وی افزود: 50 هزار نفر در طبقه بالا و هم‌اکنون که طبقه پایین صندلی دار شده است 33 هزار و 500 نفر است. اگر افرادی هم که بدون بلیت وارد ورزشگاه شده‌اند و در طبقه‌های بالا ایستادند را در نظر بگیریم بیش از 70 هزار نفر نمی‌شود. ما یک بلیت هم بیش از 70 هزار نفروختیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها