کد خبر: ۱۰۸۸۳۱
زمان انتشار: ۱۹:۲۰     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
لیگ برتر - سرمربی تیم فوتبال تراکتورسازی می گوید از نزدیک شدن به صدر جدول خوشحال است اما هنوز راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده است.

به گزارش 598 به نقل از خبرآنلاین؛ تونی اولیویرا سرمربی پرتغالی تیم فوتبال تراکتورسازی این روزها با نزدیک شدن تیمش به صدر جدول سر حال تر از روزهای ابتدایی لیگ به نظر می رسد اما همچنان صحبت درباره قهرمانی را زود می داند و اعتقاد دارد راه دشواری تا پایان فصل باقی مانده. او در مورد شرایط فعلی تراکتور و اختلاف یک امتیازی تیمش با صدر جدول به خبرآنلاین گفت: «خوشبختانه تساوی استقلال و ملوان ما را به یک امتیازی صدر جدول رساند اما هم من و هم شاگردانم می دانیم که راه زیادی تا پایان فصل باقی مانده و ما 12 دیدار دیدار حساس را پیش رو داریم.»
او در مورد مشکلات مالی این تیم که مدتی است از آن گلایه دارد گفت: «تصمیم گرفته ام دیگر در مورد مشکلات مالی تیم صحبت نکنم چرا که این مسئله به من ربطی ندارد و فقط می خواهم روی کار خودم تمرکز کنم. وظیفه من کار با بازیکنان و کسب بهترین نتایج ممکن با تراکتور است.»
اولیویرا در مورد هواداران تراکتور که ادعا کرده اند در مسابقات آسیایی رکورد گینس برای حضور تماشاگر را می شکنند گفت: «هواداران تراکتور بی نظیرند. آنها قدرت اصلی این تیم اند و همانطور که قبلا گفته ام تراکتور بدون هوادارانش هیچ معنایی ندارد. آنها عاشق این تیم هستند و ما هم به عشق آنها کار می کنیم.  من مطمئنم هواداران به اندازه ای می آیند تا مسئولان ثبت رکورد در گینس را متعجب کنند.»
سرمربی تراکتورسازی در پایان در مورد دربی پایتخت که روز جمعه برگزار خواهد شد گفت: «اولویت اول من بازی با ذوب آهن است و به بازی های دیگر کاری ندارم اما در مورد دربی می گویم که کاش هم استقلال ببازد و هم پرسپولیس! اگر این اتفاق بیفتد بسیار عالی خواهد شد و نظر دیگری ندارم.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها