کد خبر: ۱۰۸۷۴۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۳     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت و تجارت:
اجرای برنامه‌هایی نظیر توزیع کارت الکترونیک کالا نیازمند برنامه ریزی‌های طولانی مدت است و در 45 روز باقیمانده از سال امکان اجرای این قبیل طرح‌ها وجود ندارد.

علی پورکاوه، مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، درباره انتشار اخباری مبنی بر مشمولیت 17 میلیون نفر برای دریافت کارت معیشت اظهار کرد: هیچ برنامه‌ای در راستای تدوین صدور کارت‌های الکترونیک برای توزیع کالا در پایان سال نداریم.

وی ادامه داد: این قبیل اخبار جز توقع و ایجاد انتظارات آثار دیگری ندارد.

پورکاوه با بیان این‌که برای اجرای هر پروژه و برنامه‌ای مستلزماتی باید فراهم شود تصریح کرد: اگر برنامه‌ای برای صدور کارت‌های الکترونیک توزیع کالا می‌داشتیم ابتدا باید منابع آن تعریف و از چند ماه قبل چاپ کارت‌ها و نرم افزارهای مخصوص به آن را فراهم می کردیم.

مدیر کل تامین و توزیع کالای وزارت صنعت، معدن و تجارت در پایان گفت: تا فرصت 45 روز مانده به پایان سال امکان اجرای چنین برنامه‌ای وجود ندارد.

به گزارش ایسنا، غلامحسین الهام سخنگوی دولت نیز امروز در واکنش به این پرسش خبرنگاران که "برخی رسانه‌ها اعلام کرده‌اند دولت قصد دارد در راستای حل مشکلات مردم به دو دهک پایین جامعه کمک‌هایی را به صورت نقدی یا سبد کالا ارائه کند" گفت: تلاش ما این است که تا پیش از عید این کمکها انجام شود. وقتی از این جلسات جمع‌بندی حاصل شد، دولت تصمیمات اتخاذ شده را به اطلاع مردم می‌رساند و برخی از صحبت‌هایی که در مورد تصمیمات جلسات مشترک مطرح می‌شود پایه چندانی ندارد و دولت خود نتایج حاصله را به اطلاع مردم خواهد رساند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها