کد خبر: ۱۰۸۶۷۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۲     ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس خبر داد
عضو کمیسیون اقتصادی با بیان اینکه تعامل مجلس و دولت نقش مهمی در حل مشکلات خواهد داشت،گفت: کمک حدود 100 هزار تومانی به اقشار کم‌درآمد در شب عید در این جلسات پیشنهاد شده که هنوز نهایی نشده است.

به گزارش 598، حمیدرضا خصوصی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم در خصوص تأثیر جلسه مشترک دولت و مجلس برای بهبود معیشت مردم اظهار داشت: تفاهم، هماهنگی و همکاری دولت و مجلس مطمئنا بیشتر از اینکه یک دستگاه به طور جداگانه تصمیم گیری کند می‌تواند در پیشبرد اهداف مورد نظر مؤثر باشد. همچنین، در شرایط فعلی که نگاه دشمنان به ایران است این هماهنگی و تفاهم می‌تواند به نفع نظام باشد.

وی با بیان اینکه تجمیع خِرد جمعی به نفع کشور است، گفت: بحث اجرای فاز دوم هدفمندی یارانه‌ها، ارائه 100 هزار تومان به برخی از اقشار کم درآمد کشور از جمله آنهایی که تحت پوشش کمیته امداد، بهزیستی و زیر خط فقر هستند، مانده بدهی کارمندان و بازنشستگان از جمله مسائلی بود که در جلسه مشترک دولت و مجلس مطرح شد.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس در پاسخ به این سؤال که این 100 هزار تومان همان کارت‌های اعتباری است که در اخبار مطرح شده، گفت: هنوز در خصوص مبلغ و اینکه به چه طریقی این کمک به دست اقشار کم درآمد دهک‌های پایین جامعه در شب عید تعلق گیرد تصمیم‌گیری نهایی نشده است.

وی تصریح کرد: برای ارائه این کمک به منظور بهبود معیشت مردم در شب عید پیشنهادهای مختلفی وجود دارد از جمله اینکه به صورت نقدی یا واریز به حساب یا کارت‌های الکترونیکی این 100 هزار تومان اختصاص پیدا کند. همچنین هنوز سقف و کف این کمک نهایی نشده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۴
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
پايين دهكي
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
۰
۲
دست شما درد نكند . فقط يك سوال با اين 100 هزار تومان كه واقع زياد است ! بفر ماييد چه كنيم ؟ البته من خود يك نقشه هايي كشيدم براي اطلاع دوستان هم اعلام مي كنم . اول از همه يك خانه نقلي 50 متري مي خرم تا پس از 22 سال كار و تلاش بالاخره خانه دار شويم . بعد هم تمام لوازم 15 ساله خانه را نو سازي مي كنم و سوم يك خودرو ملي براي خودم مي خرم تا بعد از سالها كه ما هم خودرو دار شويم . دست آخر خريد شب عيد را انجام مي دهم و مابقي را سهام و سكه مي خرم. بخشي از آن را هم حساب سپرده با فلان قدر سود باز مي كنم تا هر ماه از سودش استفاده كنم . به بقيه مردم هم كه در دهك هاي پايين زندگي مي كنند توصيه مي كنم از اين فرمول نجات بخش من استفاده كنند بلكه اين مبلغ 100 هزار تومان بتواند مارا ساكن دهك هاي بالا بكند. با تشكر از دولت عدالت محور و مهرورز و مهر آفرين و مهر ماندگار و هرچه مهر ديگر است.
يكي از اهالي دهك پايين كه بزودي به دهك هاي بالا صعود خواهد كرد.
پاسخ
عباس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۳۳ - ۰۴ بهمن ۱۳۹۱
حرف مفت...
علی
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۷:۴۵ - ۰۵ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
100 هزار تومان یعنی 3 کیلو گوشت که نصف آن هم غیر قابل مصرف است .!!!!
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۱۹ - ۰۸ بهمن ۱۳۹۱
۰
۰
اعراب منطقه در دوران اوج فروش نفت به حساب مردمشان پولهای میلیونی ریختند ما پولهای میلیاردی مان به حساب اختلاس گران خودی رفت الان زجر ریاضت اقتصادی مال مردم است خجالت دارد به خدا
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها