کد خبر: ۱۰۸۵۵
زمان انتشار: ۱۳:۲۹     ۲۰ فروردين ۱۳۹۰

به گزارش گروه سياسي «خبرگزاري دانشجو»، رضا برجي در خصوص نحوه برخورد مسئولين فرهنگي كشور با شهيد آويني مي گويد: زماني كه خاتمي وزير ارشاد بود بر روي جلد مجله سوره عكسي از يك مبارز بوسنيايي زده شده بود كه عينك دودي و موهاي بلند داشت كه پس از اين آقاي خاتمي اعتراض كرد و گفت: اين تهاجم فرهنگيست. و مرتضي كه جلوتر از زمان خود بود تاكيد داشت جلوتر از زمان حال را رصد كنيد و مي گفت موي بلند در غرب امري عاديست و در واقع اين تهاجم ما مي باشد به غرب.

برجي در همين زمينه ادامه داد: به نظر من غرب 3 بار مورد هجوم فرهنگي قرار گرفته است. يكبار با ورود حضرت امام به پاريس و ديگر بار در جنگ بوسني. و ديگري فرمان امام در رابطه با سلمان رشدي. كه بعد از اين حكم امام، طبق آمار دولت انگليس تعداد مسلمانان به دو برابر رسيده است. اين طور كه كتاب آيات شيطاني را خوانده اند و بعد كه با زندگاني پيامبر آشنا شدند، شيفته ي او شدند. ما بعدها اعلام كرديم كه براي قتل سلمان رشدي سرباز نمي فرستيم ولي فتواي امام اثر خود را گذاشته بود.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۸:۵۹ - ۲۱ فروردين ۱۳۹۰
۹۰
۰
ظاهرا کفگیر تخریب چهره های اصلاح طلبان به ته دیگ خورده و حضرات برای این منظور دیگه چیزی در آستین ندارند و با درج مطالب بی ارزش همچنان دست و پا میزنند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها