کد خبر: ۱۰۸۵۰۶
زمان انتشار: ۲۲:۵۱     ۰۳ بهمن ۱۳۹۱
برنامه نود شب گذشته ناخواسته محلی شد برای کری خوانی دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و البته به نظر می رسید عادل فردوسی‌پور هم از این جوی که به وجود آمده چندان ناراحت نیست.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – برنامه نود شب گذشته ناخواسته محلی شد برای کری خوانی دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس و البته به نظر می رسید عادل فردوسی‌پور هم از این جوی که به وجود آمده چندان ناراحت نیست.

بعد از پخش آیتم مربوط به بازی 9 نفره و شائباتی که درباره‌اش به وجود آمده بود افشین پیروانی با حالتی عصبانی روی خط آمد و در کنار تبیین مسائل مربوط به آن بازی و اینکه خبری از شل گرفتن آبی‌ها و تبانی نبوده با ذکر نتایج تاریخی پرسپولیسی‌ها در دربی  و اینکه خودش هم گل قهرمانی را دربی زده به نوعی برای آبی‌ها کری خواند.

دقایقی بعد علیرضا منصوریان هم در مقام پاسخ برآمد و با کری خوانی تنور برنامه عادل را گرمتر کرد. منصوریان هم با اشاره به نتایج تاریخی استقلال در دربی کاری کرد تا هوادران آبی و قرمز در فاصله سه روز مانده تا دربی کری‌خوانی در فضای مجازی و سطح شهر را به حد اعلای خود برسانند و جو عجیبی قبل از این دربی به وجود بیاید که پیش‌بینی می شود هر لحظه نیز به شدت کری‌ها افزوده شود.

این در شرایطی است که بازیکنان و اعضای دو تیم به شدت از کری‌خوانی پرهیز می کنند و حتی شایعه شده گل‌محمدی برای بازیکنی که کری بخواند جریمه در نظر گرفته است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها