کد خبر: ۱۰۸۲۴۹
زمان انتشار: ۱۹:۱۶     ۰۲ بهمن ۱۳۹۱
نمی دانم از کجا خبر مذاکره با مربیانی مانند غلامحسین پیروانی و ... مطرح شده. آقای پیروانی بزرگ ماست اما نه با او ونه هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده ایم.

به گزارش 598 به نقل از سایت گل-مالک باشگاه شاهین بوشهر مذاکره با مربیان مختلف را تکذیب کرد.علیرضا نعمتی در گفت و گو با سایت گل اعلام کرد:شرایط مالی باشگاه بگونه ای است که حتی نتوانسته ایم برای صدور کارت 5 بازیکن بومی تیم که در نیم فصل جذب کرده ایم هم پول حق عضویت بپردازیم و با 13 بازیکن در 3 دیدار اخیر به میدان رفته ایم. در چنین شرایطی خنده دار نیست که بگوییم قصد جذب مربیان مطرح را داریم؟ما اگر پولی دستمان بیاید باید از شرمندگی بازیکنان و دیگر اعضای تیم فعلی درآییم و به آنها پولی پرداخت کنیم که صادقانه تلاش می کنند.


او افزود:فدراسیون به ما برای پرداخت های معوقه تا 15 اسفند مهلت داده و درصددیم فکری برای این مشکل کنیم.مربیان بومی ما هم نشان داده اند با عشق و علاقه کار می کنند وتوان فنی آنها هم در چند بازی اخیر مشخص بوده و هواداران از آنها راضی هستند.پس از سالها شاهین دارد با بومی ها نفس می کشد و نباید سنگ اندازی شود. در این بین نمی دانم از کجا خبر مذاکره با مربیانی مانند غلامحسین پیروانی و ... مطرح شده. آقای پیروانی بزرگ ماست اما نه با او ونه هیچ مربی دیگری مذاکره نکرده ایم.

نعمتی در خصوص حضور محمد عباسی در بازی با فولادگستر هم گفت:آقای عباسی از دوستان من است و هر گاه به بوشهر آمده به ما سر زده. او در فوتبال بوشهر کار کرده و همه هم او را دوست دارند.در آن دیدار هم برای کاری شخصی به بوشهر آمده بود و به ما هم سر زد و اتفاقا" با کادر فنی هم دیداری داشت و گفت هر کاری از دستم بربیاد در خدمتتان هستم. او اما برای هدایت شاهین به بوشهر نیامده و دیدار با او رفاقتی بود.هر مربی بیاید بالاخه باید به او پول بدهیم و ما اکنون در تامین هزینه های جاری خود مانده ایم. تنها دلخوشی ما حضور هواداران در کنار ماست و از آنها بابت دلگرمی هایشان ممنونم.

وی در ادامه گفت:بدی های شاهین مشکل همه ماست. من هم هیچگاه نخواسته ام آن را گردن کسی بیاندازم. بدهی شاهین یدهی شاهین است نه بدهی نعمتی و یا هر فرد دیگری. هر کس در گذشته آمده هم برای خدمت بوده و قطعا" اکنون هم فقط با هدلی می توان این مشکل را رفع  کرد و از مسئولین تقاضای کمک داریم. این تیم متعلق به مردم است و نباید تنها بماند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها