کد خبر: ۱۰۷۸۳۹
زمان انتشار: ۱۱:۱۶     ۰۱ بهمن ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: بدجوری به این دربی امیدوارم و به دلم افتاده دست پر بیرون می‌آییم.

به گزارش خبرگزاری فارس، غلامرضا رضایی در مورد دربی و شرایط پرسپولیس حرف‌هایی دارد که در زیر می خوانید:

فارس: نظرت در خصوص وضعیت پرسپولیس در نیم‌فصل دوم  چیست؟

خوشبختانه آمار و بازی‌ها نشان می‌دهد که در نیم‌فصل دوم خیلی از مسائل در پرسپولیس فرق کرده است. انگیزه بسیار بالایی دارم تا دوباره ثابت کنم که هنوز هستم. بعد از رفتن ژوزه نیز خیلی از شرایط تغییر کرد و همه بچه‌ها زحمت کشیدند که پرسپولیس دوباره احیا شود.

فارس: منظور از احیای دوباره چیست؟

همه خوب تمرین می‌کنند و دوست دارند پرسپولیس موفق شود. قطعا اتفاقاتی در این تیم افتاده که این مسائل به وجود آمده همه بچه‌ها دوست دارند پرسپولیس موفق شود و در بازی‌های گروهی و هجومی می‌بینید که چه تفاوت‌هایی نسبت به گذشته داشتیم. میل به بردن در تیم چند برابر شده و این می‌تواند دلایل مختلفی داشته باشد که یکی از آنها یکدلی در تیم است.

فارس: خودت هم پر از انگیزه شدی.

این لطف شماست اما غلامرضا رضایی تک کاری نمی‌تواند بکند اگر خوب بودیم همه به من کمک کردند البته قبول دارم که خودم هم فرق کردم و مطمئن باشید این پرسپولیس اگر اتفاق خاصی پیش نیاید روزهای بسیار بهتر و درخشان‌تری در انتظارش است. تعارف نداریم این یک حرف حق است که من مطمئنم هواداران هم به این نتیجه می‌رسند.

فارس: در نیم‌فصل در لیست مازاد بودی اما الان جزء بهترین‌های پرسپولیس هستی؟

لطف خداست. همیشه گفتم خدایا تو پشت سر من باش و به او تکیه کردم. متاسفانه در نیم‌فصل کمی در موردم شیطنت شد اما اشکالی ندارد من فوتبالیست انتقاد‌پذیری هستم و همه چیز را در این فوتبال حرفه‌ای خواندم و ناراحت نشدم.

 

 

فارس: مگر می‌شود از حضور در لیست مازاد ناراحتی نشده باشی؟

بله. تازه این شیطنت‌ها انگیزه من را بیشتر و چند برابر کرد. با تمام وجود به خودم گفتم رضایی باید بیشتر بجنگی. بیشتر تلاش کردم و آن مصدومیت تلخ را که یک دفعه یک ماه من را از میادین دور کرد پشت سر گذاشتم. متاسفانه آن مصدومیت یک ماه من را به عقب برد اما پا پس نکشیدم و با خودم عهد کردم که باید جبران کنم و به شرایط ایده‌آل برسم و حالا در خدمت شما و هواداران هستم.

فارس: بالاخره یکی از حساس‌ترین بازی‌ها به نام دربی پیش روی توست نظرت درباره این بازی چیست؟

اول این را بگویم که هواداران باید ما را حمایت کنند. به 90 دقیقه تشویق آنها بدجوری نیاز داریم اما حرف دیگرم این است که هواداران فوتبال‌دوست مطمئن باشند یک بازی متفاوت و اصلا پرسپولیسی متفاوت را در دربی 76 خواهند دید. من مطمئن هستم که این حرف را می‌زنم.

فارس: نتیجه را پیش‌بینی نمی‌کنی؟

نتیجه دربی به نظر من اصلا قابل پیش‌بینی نیست اما خوش‌بینم بد‌جوری هم خوش‌بینم چون به تیم، بازیکنان پرسپولیس و انگیزه آنها اعتقاد قلبی دارم.

فارس: در چند دربی حضور داشتی؟

در دربی‌های مختلفی توپ زدم. در 2 دربی بازی با تساوی تمام شد. یک دربی را 3 بر 2 بردیم و در 2 دربی باخت را چشیدم اما یکی از این باخت‌ها حق ما نبود چون گل ما را ندیدند و پنالتی هم نگرفتند و حق ما کمی نادیده گرفته شد اما زیاد نباید به گذشته فکر کرد چون همه چیز تمام شده و حالا فقط باید به موفقیت در دربی هفتاد و ششم با یک ریکاوری خوب فکر کنیم.

فارس: آیا گلزنی می‌کنی؟

راستش را بخواهید دروغ است اگر بگویم نه. دوست دارم دوباره در دربی گل بزنم اما من همیشه دنبال ثابت کردن این هستم که به پرسپولیس می‌خواهم کمک کنم حالا با هر دوندگی که باشد. من دوست دارم پرسپولیس را همیشه در بالاهای جدول ببینم به همین دلیل باور کنید روزهایی که در پایین جدول بودیم اصلا حال و روز خوبی نداشتم اما خدا را شکر الان به جایگاه بالاتر آمدیم اما نباید همه چیز را تمام شده بدانیم.

فارس: به نظر تو چرا انصاری‌فرد گل نمی‌زند؟ برخی‌ها می‌گویند او از دوران اوجش دور است.

من مخالفم. به نظرم کریم الان هم در روز اوجش است. باید ترسید از روزی که پای کریم به گلزنی باز شود. حالا در چند بازی این اتفاق نیفتاده و چند موقعیت را گل نزده است. این برای یک مهاجم شاید طبیعی باشد که در چند بازی گل نزند اما بعدا پایش به گلزنی باز شود. من مطمئنم کریم روزهای خوبی در انتظارش است. همینطور برای سایر بازیکنان ما که همه از بازیکنان خوب و مهاجمان باتجربه و کاربلد هستند.

فارس: در بازی با داماش احتیاط می‌کردی که 3 اخطاره نشوی؟

خیر. دیدید که هرچه در توان داشتم به نمایش گذاشتم. از دست دادن دربی تلخ است اما ما 3 امتیاز بازی با داماش را می‌خواستیم و شاید آن برد در روز دربی به داد ما برسد و همین دلیل تمام تلاش خودم را بدون هیچ ترسی به نمایش گذاشتم.

فارس: قبول داری دربی 6 امتیازی است؟

دربی یک بازی خاص برای هواداران است و حساسیت خاص خودش را دارد. من هم الان اهل کری خوانی نیستم که بخواهم در مورد بازی قضاوت داشته باشم چون عادت دارم همه توانم را در زمین ثابت کنم تا هواداران از من راضی باشند. استقلال تیمی است که با بازیکنان خوب و باتجربه در صدر جدول تکیه کرده و قطعا آنها هم با انگیزه هستند اما به دلم افتاده که این دربی دست پر بیرون می‌آییم.

فارس: آیا از مدافعان استقلال شناخت داری؟

بله. با برخی از آنها در تیم ملی بودم و در برابر برخی دیگر بازی کرده‌ام. شناختم خیلی خوب است و مطمئن باشید از این شناختم به خوبی استفاده می‌کنم. امیدوار هستم تا با یک بازی خوب نمره قبولیم را در دربی از هواداران بگیرم. قطعا برد در این بازی آرامش و انگیزه ما را چند برابر خواهد کرد تا در بازی مقابل ذوب آهن در چارچوب جام حذفی در اصفهان و بازی‌های بعدی خودمان در لیگ با تمرکز و آرامش لازم به میدان برویم.

فارس: برخی‌ها می‌گویند چرا رضایی در نیم‌فصل اول در آن همه بازی گل نزد اما حالا اینطور تاثیر‌گذار است؟

این طبیعت فوتبال است. من به شما گفتم اگر روزی برای پرسپولیس گل نزنم قطعا به دنبال گل‌سازی هستم. بالاخره شیوه بازی من طوری است که می‌توانم از کمند دفاع‌ها فرار کنم. از طرفی دیگر ما هافبک‌های بازیساز و فرصت‌طلبی داریم که با پاس‌های خود حریفان را گمراه می‌کنند اما همه چیز برای من در گذشته تمام شده و حالا مطمئن باشید در روزهای آینده باز هم غلامرضای بهتری خواهید دید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها