کد خبر: ۱۰۷۲۴
زمان انتشار: ۱۲:۵۸     ۱۶ فروردين ۱۳۹۰
آنچه که در کنار تمام مطالبات رهبری که معمولا کلیات آن در قالب پیام نوروزی و سخنرانی های بعدی ایشان همه ساله تبیین میگردد دستور اکید ایشان بر جلو گیری از هزینه بیت المال در نصب تابلوهای متعدد با نام و شعار سال در شهرها مختلف میباشد دستوری که حضرت آقا با یک جمله حرمت آن را نیز بیان فرمودند.

به گزارش پایگاه 598، سال 90 آمد و در ادامه ترسیم جهت گیری راهبردی کشور در قالب نامگذاری سالها توسط مقام معظم رهبری این سال به نام سال جهاد اقتصادی نامگذاری شد .

 

اما آنچه که در کنار تمام مطالبات رهبری که معمولا کلیات آن در قالب پیام نوروزی و سخنرانی روز اول عید در حرم مطهر رضوی همه ساله تبیین میگردد جلب توجه مینماید دستور اکید ایشان بر جلو گیری از هزینه بیت المال در نصب تابلوهای متعدد با نام و شعار سال در شهرها مختلف میباشد دستوری که حضرت آقا با یک جمله حرمت آن را نیز بیان فرمودند ایشان در روز اول عید در جمع زائران و مجاوران حرم رضوی فرمودند :

 البته من اين نكته را حتماً تذكر بدهم؛ گاهى اوقات اين شعارى كه ما براى سال اعلام ميكنيم، بعد ناگهان مى‌بينيم همه‌ى در و ديوارهاى تهران و شهرهاى ديگر پر شده از تابلو، كه اين شعار رويش نوشته شده. اين فايده‌اى ندارد. گاهى كارهاى پرهزينه‌اى انجام ميگيرد؛ چه لزومى دارد؟ آنچه كه من از مسئولين و از مردم عزيزمان توقع دارم، اين است كه اين شعار را بشنوند، باور كنند و دنبال كنند. تابلو كردن و در و ديوار را پر كردن و عكس زدن و اينها هيچ لزومى ندارد. اگر هزينه‌اى نداشته باشد، لزومى ندارد؛ اگر هزينه داشته باشد، اشكال هم دارد. هيچ لزومى ندارد كارهاى پرهزينه را انجام بدهند.

 

اما با این وجود دوباره شاهد نصب تابلوهای بسیار زیادی در بسیاری از شهر های کشور و با پی نوشت نام بسیاری از ادارات ارگانها و نهادها میباشیم . حال این سوال مطرح میباشد که مسئولین محترم با چه توجیهی اقدام به چنین کارهایی که مخالف فرموده صریح رهبر معظم انقلاب است  مینمایند ؟ در پاسخ به این سوال جوابها و فرضهای گوناگونی را میتوان مطرح کرد که از جمله آنها این است که:

 

1 . شاید مسئولین محترم به خاطر مشغله فراوان در روز اول عید فرصت گوش دادن به فرمایشات حضرت آقا را نداشته اند.

2 . مسئولین محترم که تا دیر وقت منتظر پیام نوروزی معظم له بوده اند صبح را در خواب ناز به سر میبردند .

3 . تشخیص خود را بر امر رهبر معظم انقلاب مقدم میدانند .

4 . و....

 

اما هر توجیهی که در میان باشد از نظر ملت بزرگ ایران قطعا مردود است زیرا امت ولایتمدار فقط یک چیز را میپذیرند و آن تبعیت محض از مقام ولایت است وبس.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۳
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۴ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
بارک الله خیلی تذکر خوب و قشنگی بود. آفرین.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۰۷ - ۱۷ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
ای بابا ... کدوم دفعه حرف آقا به گوش آقایون فرو رفته که این بار دومش باشه؟؟؟
مردم باید ممانعت از اینگونه رفتار های ارگانه کنند.
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۲۸ - ۲۲ فروردين ۱۳۹۰
۰
۰
سلام
افراط و تفريط در هركجا باشد محكوم است
آقا فرمودند جهائ اقتصادي كنيدو زياد تبليغ سال جهاد اقتصادي از طريق تابلو و برد و... نكنيد
البته به نظر من لازم است كمي هم به اين امر در تابلو ها نوشته شود تا هم ياد آوري باشد هم بعضي رو از خواب بيدار كند
البته رسانه هايي هم پيدا مي شوند كه از آب گل الود ماهي شكار كنند وهيزم كش ضد انقلاب باشند
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها