کد خبر: ۱۰۶۵۰۴
زمان انتشار: ۱۲:۳۴     ۲۴ دی ۱۳۹۱
مرکز ملی فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات وزارت ارشاد و مرکز رسانه‌های دیجیتال درحال آماده‌سازی یک پیوست فرهنگی راجع‌ محتواهای پیامک‌ها هستند.

به گزارش 598، «ابرار اقتصادی» نوشت: «حسن رضوانی معاون نظارت سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، در گفت وگو با موبنا با بیان اینکه در شرایط حاضر، درخصوص محتواهای پیامک‌ها، مرکز ملی فضای مجازی، سازمان تنظیم مقررات وزارت ارشاد و مرکزرسانه‌های دیجیتال درحال آماده سازی یک پیوست فرهنگی هستند، افزود:چارچوب پیوست، آماده شده و پس از تکمیل به اپراتورها ابلاغ می شود و آنها موظف هستند که این مواد را رعایت کنند.

وی با اشاره به راه‌اندازی یک سامانه از سوی مرکز رسانه‌های دیجیتال، برای ارسال شکایت کاربران در خصوص پیامک‌های انبوه و تبلیغاتی، اظهار داشت: این مرکز فقط باید در خصوص تعیین محتوای پیامک‌های تبلیغاتی وارد شود و نظارت بر شکایت‌های مرتبط با این پیامک‌ها، به عهده سازمان تنظیم مقررات است.

رضوانی گفت: چنانچه در بحث محتوا شکایتی بود کاربران می‌توانند شکایت خود را به این مرکز اعلام کنند ، در این زمینه "رگولاتوری" با این مرکز هماهنگ است، ولی رسیدگی به شکایت‌های عمومی در حیطه وظایف مرکز رسانه‌های دیجیتال نیست.

این در حالیست که چندی پیش شرایط فعال‌سازی و تعرفه خدمات ارزش افزوده محتوایی پیامکی برای اجرا، به اپراتورهای موبایل کشور اعلام شد و بر اساس این آیین‌نامه تمامی اپراتورها موظفند تایید تمایل مشترکان خود را برای پیامک‌های تبلیغاتی، خبری و اطلاع‌رسانی دریافت و نرخ این پیامک‌ها را اطلاع‌رسانی کنند.»

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها