کد خبر: ۱۰۶۴۶۵
زمان انتشار: ۱۰:۵۰     ۲۴ دی ۱۳۹۱
به نظر می‌رسد شعارهای حرمت‌شکنانه این روزهای هواداران پرسپولیس و استقلال حاصل رفتار و گفتار مدیران عامل دو باشگاه باشد.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، مدتی است که هواداران دو باشگاه فرهنگی ورزشی پرسپولیس و استقلال در جریان بازی‌های خانگی خود علیه مدیرعامل باشگاه رقیب شعار سرمی‌دهند.

شعارهایی که به ظاهر خودجوش است اما به نظر می‌رسد که این شعارها هدایت‌شده و تحت کنترل مدیران دو باشگاه سر داده می‌شود.

آبی‌ها مدعی‌اند که هواداران پرسپولیس شروع کننده این جنگ لفظی روی سکوها بوده‌اند و بعد از انتقال جواد نکونام به استقلال، پرسپولیسی‌ها که خود را شکست خورده این مبارزه می‌دیدند علیه مدیرعامل باشگاه استقلال شعار سر دادند. آنها به علی فتح‌الله‌زاده بی‌حرمتی کردند و این شعارها تا هفته بیستم ادامه پیدا کرد.

البته هواداران استقلال هم در طول این 20 هفته بیکار نبودند و بارها علیه محمد رویانیان مدیرعامل باشگاه پرسپولیس شعار سر دادند. اوج این شعارها در دیدار استقلال و ابومسلم در جام حذفی بود. هواداران استقلال صراحتا به محمد رویانیان اتهام دزدی زدند.

به این ترتیب سکوها در تسخیر حمایت از مدیران عامل دو باشگاه و شعار علیه مدیرعامل باشگاه رقیب درآمد. از تماشاگری که برای لذت بردن از فوتبال به ورزشگاه آمده بود سوء استفاده شد و آنها ابزاری برای باشگاه شدند تا علیه مدیرعامل رقیب شعار بدهند و مدیرعامل تیم خودی را محبوب بدانند.

نکته جالب‌تر اینکه مدیران عامل و مسئولان هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس مدعی هستند نقشی در این شعارها نداشته و ندارند.

حسین قدوسی مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در این‌باره می‌گوید: در فوتبال، رقابت بین دو باشگاه طبیعی است و بعضا مدیران این دو باشگاه مصاحبه‌هایی در قالب "کری خوانی" انجام می‌دهند که معمولا به صورت طنز است و اینها نمک فوتبال است.

علی فتح‌الله‌زاده هم می‌گوید: از شعار علیه رویانیان خوشحال نیستیم.

واقعا مدیران عامل دو باشگاه نمی‌دانند که این شعارهای تند حاصل عملکرد آنها در چند ماه گذشته است؟ اگر قبول کنیم که لیدرهای دو باشگاه از مسئولان استقلال و پرسپولیس خط نگرفته‌اند تا علیه دیگری شعارهای تند و حرمت شکنانه سر بدهند آیا نباید باور کرد که مصاحبه‌های به ظاهر بانمک! به قول مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس، خروجی‌اش این شعارها بوده است.

فتح‌الله‌زاده و رویانیان بارها و بارها چه در رسانه ملی و برنامه پرمخاطب 90 چه در خبرگزاری‌ها و روزنامه‌ها علیه یکدیگر صحبت کردند. درگیری لفظی این دو در برنامه 90 را اگر مسئولان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس فراموش کرده‌اند دوستداران فوتبال هنوز به یاد دارند.

اگر فتح‌الله‌زاده یادش رفته که به رویانیان گفت عددی نیستی و در زندان برایت کمپوت می‌آورم اهالی فوتبال این حرف‌های او را خوانده‌اند و به یاد دارند.

همانطوریکه رویانیان نیز علیه فتح‌الله‌زاده حرف زد و گفت استفاده از کلماتی مانند بمب و موشک در شان مدیرعامل یک باشگاه نیست، فتح‌الله‌زاده را معاون خودم می‌کنم.

اینها  مشتی از خروار سخن بزرگان دو باشگاه استقلال و پرسپولیس علیه یکدیگر در رسانه‌ها بود. چنین مصاحبه‌های با نمک! خروجی‌اش شعارهایی می‌شود که لیدرهای دو باشگاه بر دهان نوجوانان و جوانان فوتبال دوست در ورزشگاه‌ها می‌گذارند.

مدیران دو باشگاه خودشان باید حرمت خود را حفظ کنند و از نوجوان و جوان فوتبال دوست انتظاری نیست که در جریان یک بازی ناخودآگاه شعارهای لیدرهای مورد تایید کانون هواداران دو باشگاه را فریاد می‌زنند.

در آستانه دربی پایتخت که ششم بهمن ماه برگزار می‌شود بهتر است رویانیان و فتح‌الله‌زاده که سردار و دکتر این مملکت هستند در رفتار و گفتارشان تجدید نظر کنند تا حداقل در دربی پایتخت که ویترین فوتبال باشگاهی ایران در آسیا و جهان است شاهد رفتار و گفتاری معقولانه از هواداران دو باشگاه باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها