کد خبر: ۱۰۶۴۶۱
زمان انتشار: ۱۰:۴۱     ۲۴ دی ۱۳۹۱
دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی اعلام کرد
خوجگی با بیان اینکه سربلند در آمدن از فتنه ۸۸ فواید و برکات بسیاری داشت، گفت: به پشتوانه فتنه ۸۸ مردم هویت واقعی دشمنان را شناختند.

598 به نقل از مهدی خوجگی دبیر جنبش عدالت‌خواه دانشجویی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری فارس با تأکید بر این نکته که فتنه 88 هزینه‌ای برای ملت و دولت ایران نداشته است، گفت: سربلند در آمدن از این فتنه فواید و برکاتی داشت که ضررهای آن نسبت به این فواید و برکات قابل قیاس نیست.

وی با بیان اینکه باید دو جنبه ماجرا را ببینیم، افزود: مهم‌ترین بحثی که مطرح است آن ذهنیتی است که به برخی از مردم جامعه القا شد که انتخابات نا سالم است. این القا بزرگترین تهمت به مردم و حکومت جمهوری اسلامی ایران بود.

این فعال دانشجویی ادامه داد: آسیب بعدی که در پیامدهای آسیب قبلی می‌آمد آن بود که در واقع هدف آن‌ها این بود که بگویند پشتوانه مردم و حضور آن‌ها ساختگی است و در حقیقت این آرا، آرایی است که حکومت می‌خواسته و رای مردم نبوده است.

وی اضافه کرد: این یعنی زیر سؤال بردن مردم سالاری و نظامی که همواره مدافع مردم سالاری بوده و آن را در عمل به اثبات رسانده است.

خوجگی با اشاره به فواید و برکات این فتنه گفت: به پشتوانه آن مردم هویت واقعی دشمنان را شناختند و با جان و دل آن را لمس کردند.

وی در پایان با بیان این که فتنه باید درس عبرتی باشد برای حال ما، اظهار داشت: مردم امروز در مباحثی مثل تحریم، اقتصاد مقاومتی و مسائل این‌چنینی باید از فتنه سال 88 درس بگیرند.


نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها