کد خبر: ۱۰۶۲۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۲۶     ۲۲ دی ۱۳۹۱
عضو هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان گفت: هیئت نظارت بر نمایندگان در جلسه اخیر خود سه پرونده را بررسی و در یک مورد حق را به نماینده داد.

سیدمحمدحسین میرمحمدی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به جلسه هیئت نظارت بر عملکرد نمایندگان گفت: در این جلسه سه پرونده مورد رسیدگی قرار گرفت که در یک مورد که موضوع مربوط به شکایت یکی از مسئولان از نماینده مجلس به واسطه طرز رفتار وی بود بنا شد توضیحات لازم از نماینده مورد نظر خواسته شود.

وی افزود: در ادامه هیئت به آسیب شناسی مجلس پرداخت و بنا شد تا در جهت حضور فعال‌تر نمایندگان و ارتقاء جایگاه مجلس، تذکرات لازم به نمایندگان داده شود.

نماینده مردم گلپایگان و خوانسار در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: همچنین در این جلسه پرونده شکایت از یکی از نمایندگان مطرح شد که در یکی از شهرستان‌ها به دنبال معترض شدن شخص نماینده به طرح کارآفرینی طرح شکایت شده بود و در بررسی‌های اولیه هیئت حق را به نماینده مجلس داد که البته این موضوع نیازمند بررسی بیشتر در هیئت است.

میرمحمدی ادامه داد: علاوه بر این گزارش مربوط به بودجه جاری مجلس در جلسه هیئت خوانده شد که هیئت مستندات ارائه شده را کافی ندانست و قرار شد تا سایر اسناد در این باره به کمیسیون ارائه شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها