کد خبر: ۱۰۶۰۷۱
زمان انتشار: ۰۰:۰۴     ۲۱ دی ۱۳۹۱
هافبک تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه زیادی دارد، گفت: سه عامل باعث شده است تا پرسپولیس بعد از حضور گل‌محمدی متحول شود و خوب نتیجه بگیرد.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار مهر، محمد نوری در پایان تمرین امروز چهارشنبه تیم فوتبال پرسپولیس در جمع خبرنگاران درباره پیروزی پر گل مقابل نفت تهران ضمن بیان مطلب فوق گفت: واقعا برای قهرمانی در جام حذفی انگیزه زیادی داریم و به اسم حریفان توجهی نمی‌کنیم. امیدوارم این روند تا رسیدن به هدفمان یعنی قهرمانی ادامه داشته باشد.

وی دلایل تحول پرسپولیس در نیم فصل دوم را به سه عامل مرتبط دانست و افزود: شناخت خوب کادر فنی از تیم، استفاده از بازیکنان در پست خودشان و همچنین مسائل روحی و روانی باعث شده است تا شرایط پرسپولیس بهبود یابد. ما تصمیم گرفته بودیم نیم فصل دوم را طوفانی شروع کنیم و به همین خاطر اتفاقات نیم فصل اول را فراموش کرده‌ایم.

هافبک پرسپولیس با اشاره به دیدار بعدی این تیم در لیگ برتر مقابل صبای قم یادآور شد: صبا تیم جوان و دونده‌ای است ولی به نظرم تنها مشکل این مسابقه، زمین چمن است که احتمالا شرایط مساعدی ندارد.

نوری در پایان گفت: تیم ما روی زمین خوب بازی می‌کند ولی چمن ورزشگاه یادگار امام (ره) کار ما را سخت می‌کند. با این حال از الان دنبال توجیه نیستیم و به سه امتیاز این بازی فکر می‌کنیم.

تیم فوتبال پرسپولیس روز عصر سه‌شنبه هفته جاری موفق شد در چارچوب مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی نفت تهران را با نتیجه 4 بر یک شکست بدهد و به جمع هشت تیم برتر این مسابقات صعود کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها