کد خبر: ۱۰۵۹۷۵
زمان انتشار: ۱۱:۴۵     ۲۰ دی ۱۳۹۱
فعلا یکی دیگر از دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی این است که بیرون گذاشتن هر کدام از چپ‌پاهای تیمش برایش فوق‌العاده سخت خواهد بود

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- یحیی گل‌محمدی در مصاف با نفت تهران یکی از اشتباهات قبلی‌اش را تصحیح کرد و از مهرداد پولادی که در فاز حمله کارایی نداشت به جای هافبک چپ در دفاع چپ بهره برد.

البته این اتفاق در حالی رخ داد که قبل از بازی تصور می‌شد جلو‌تر از پولادی، فشنگچی بازی کند اما یحیی با بیرون گذاشتن فشنگچی و بازی دادن به مارکو پروویچ نشان داد از آن دسته مربیان نیست که بازیکن مورد علاقه‌اش را تحت هر شرایطی در ترکیب اصلی قرار دهد.

البته در مصاف با نفت مهرداد پولادی فرم جالبی نداشت و نمایش ضعیفی ارائه کرد تا تردید‌ها درخصوص زوج جناح چپ پرسپولیس بیشتر شود.


از زمان حضور گل محمدی در راس نیمکت پرسپولیس او از هر سه نفر در این جناح استفاده کرده است اما بعد از بازی نفت با قاطعیت نمی‌توان گفت کدام زوج بهتر جواب می‌دهد؟

مارکو پروویچ در هافبک چپ خوب کار می‌کند و ظاهرا پرسپولیس بعد از سال‌ها یک خرید خارجی خوب انجام داده است. فشنگچی هم در بازی‌هایی که به میدان رفته نمایش قابل قبولی ارائه کرده و ظاهرا بعد از سرمربیگری گل محمدی متحول شده است. پولادی هم قابلیت‌های فنی بالایی دارد و نمی‌توان به راحتی از او گذشت اما شاید اگر این ملی پوش مثل بازی با نفت تهران پراشتباه باشد فشنگچی خیلی زود جایش را بگیرد.

حالت دیگری هم وجود دارد و آن اینکه یحیی برای اولین بار از فشنگچی جلو‌تر از پولادی استفاده کند و پروویچ آلترناتیو او باشد که شاید این اتفاق در بازی خارج از خانه مقابل صبا رخ دهد.

اینجابجایی از آنجا که فشنگچی در فاز حمله با تکنیکی که دارد می‌تواند خط دفاع حریف را بیازارد احتمالا جواب خواهد داد ضمن اینکه امیرحسین هم گل می‌زند هم پنالتی‌گیر خوبی است. با این حال پروویچ هم آنقدر خوب بوده که بازی نگرفتن از او چندان منطقی نیست اما فعلا یکی دیگر از دغدغه‌های یحیی گل‌محمدی این است که بیرون گذاشتن هر کدام از چپ‌پاهای تیمش برایش فوق‌العاده سخت خواهد بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها