کد خبر: ۱۰۵۹۴۶
زمان انتشار: ۱۱:۰۶     ۲۰ دی ۱۳۹۱
وحید هاشمیان و کریم باقری دقایقی پیش با حضور در هتل المپیک با پرسپولیسی‌ها دیدار کردند.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ بازیکنان و مربیان تیم فوتبال استقلال را به دلیل بدهی‌های گذشته این باشگاه به هتل المپیک راه ندادند.


در نهایت امیر قلعه‌نویی سرمربی استقلال با چند تماس تلفنی مشکل را حل کرد. در بازی گذشته نیز استقلال برای ورود به هتل با مشکل مواجه شد که باز هم با وساطت و پا درمیانی مسئولان اجازه دادند که کاروان این تیم در هتل مستقر شود.


این در حالی است که تیم پرسپولیس هم اردوی تدارکاتی پیش از بازی با نفت را در هتل المپیک برگزار کرده است. از همین رو 2 ساعت قبل وحید هاشمیان به همراه کریم باقری در اردوی پرسپولیسی‌ها حضور پیدا کردند و بازیکنان و کادر فنی به خوش و بش پرداختند.


همچنین هنگامی که هاشمیان و باقری در لابی هتل نشسته بودند استقلالی‌ها که برای تشکیل اردو قبل از بازی مقابل ابومسلم به هتل المپیک آمدند با بازیکنان پرسپولیس و کادر فنی به گفتگو پرداختند.


خوش و بش رحمتی با هاشمیان و باقری و جباری با شیرینی سرپرست پرسپولیس جالب بود. شوخی‌های بازیکنان و کُری در خصوص بازی‌های جام حذفی و لیگ برتر نیز در بین بازیکنان دیده شد.

 

از سوی دیگر محمد رویانیان ظهر امروز به هتل محل اقامت سرخپوشان رفت تا ضمن دیدار با بازیکنان، لحظاتی را هم با سرپرست و سرمربی تیم به گفتگو بپردازد و از آخرین وضعیت اعضای تیم مطلع شود. آنها برای دقایقی پیرامون بازی نفت صحبت کردند و مدیر عامل پرسپولیس پیگیر شرایط و پیشرفت تیم شد.


تیم‌های پرسپولیس و نفت تهران در چارچوب مرحله یک هشتم جام حذفی از ساعت 16:30 امروز در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفته اند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها