کد خبر: ۱۰۵۴۵۶
زمان انتشار: ۱۲:۲۱     ۱۸ دی ۱۳۹۱
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با اشاره به اینکه افرادی بودند که می‌خواستند به جای گل‌محمدی دستیار ژوزه شوند ولی چون این اتفاق نیفتاد فکر می‌کنند حق‌شان بوده است، گفت: برخی به جای حمایت، مسائل غیر واقعی را مطرح می‌کنند و اصلا به فکر تیم و هواداران نیستند.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری مهر، محمد رویانیان در گفتگو با سایت باشگاه پرسپولیس در خصوص انتقادهای مطرح شده در مورد حضور بگوویچ و حسین عبدی ضمن بیان مطلب فوق گفت: به انتقادهای مخربی که با نیت‌های قبلی و خاص مطرح می‌شود و ریشه در منافع شخصی دارد، هیچ توجهی نداریم و ارزشی هم برای آن قائل نیستیم. اینکه هرکس به عنوان عضو پیشین پرسپولیس، هر صحبتی را برخلاف غیر واقع بودن می‌تواند مطرح کند، تفکر درستی نیست و به صلاح پرسپولیس هم نخواهد بود.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: برخی حرف‌ها هستند که بر اساس هوای نفس مطرح می‌شوند. افرادی بودند که می‌خواستند به جای یحیی گل‌محمدی دستیار ژوزه بشوند ولی من تمایل نداشتم و چون این اتفاق نیفتاد فکر می‌کنند حق آنها بوده است. حالا هم نسبت به بگوویچ و گل‌محمدی اظهار نظرهایی مطرح می‌شود که به هیچ عنوان صحت ندارد، کارشناسی نیست و بر اساس هوای نفس و منافع شخصی مطرح می‌شود.

"به جای حمایت، مسائل غیرواقعی را مطرح می‌کنند و اصلا به فکر تیم و هواداران نیستند." وی با بیان این مطلب اظهار داشت: هوادار پرسپولیس هم این‌ها را به خوبی تشخیص می‌دهد که بعضی مسائل ریشه در چه چیزهایی دارد. پیشکسوتان خوب پرسپولیس انتقادهای بسیاری داشتند که به جای طرح در رسانه‌ها آن را به خود بنده انتقال دادند و من هم از آن استفاده کردم اما برخی هم هستند که در رسانه‌ها نه تنها انتقاد سازنده نمی‌کنند بلکه خیلی راحت اتهام می‌زنند و تخریب می‌کنند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس اضافه کرد: در شرایطی که تیم روند بهتری پیدا کرده، آقایان با حرف‌هایشان مسئله ساز می‌شوند، ذهنیت ایجاد کرده و مسائل کامل کذب و غیر واقع مطرح می‌کنند. اول فصل با نظر اعضای کمیته فنی ژوزه را آوردیم، به نظر کارشناسان و آنها که در پرسپولیس بازی کرده‌اند، احترام گذاشته و مشورت کردیم.

وی تاکید کرد: اما وقتی تیم به دلایل متعدد نتیجه نگرفت، هجمه انتقادات به سمت من آمد، اشکالی هم ندارد بنده مدیرعامل هستم و پاسخگو اما حالا که گل‌محمدی، بزیک و باقری که پرسپولیسی هستند، را آوردهیم و تیم هم نتیجه گرفته به جای حمایت از این عزیران باید شاهد یکسری هجمه‌ها و مسائل کذب باشیم؟

وی افزود: نمی‌دانم چه باید گفت؟ پرسپولیس در سه بازی اخیر 10 گل زده و هواداران را امیدوار کرده اما یکسری مسائل و هیاهو به راه افتاده که اگر من بی‌تفاوت باشم ادامه خواهد یافت. واقعا اگر گل‌محمدی و دستیارانش در این سه بازی نتیجه نمی‌گرفتند چه انتقاداتی مطرح می‌شد؟ من تعجب می‌کنم که تیم نتیجه می گیرد و روی برد می‌افتد و چنین مسائلی مطرح می‌شود که کاملا کذب است. چرا اگر انتقادی دارند به خودم مطرح نمی‌کنند و یا با وارونه کردن مسائل جو را خراب کرده و آرامش را از بین می‌برند؟

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با طرح این سوال که باید باور کرد چنین اظهاراتی از سر دلسوزی مطرح می‌شود یا هوای نفس؟، ادامه داد: به شدت از سرمربی تیم، بگوویچ، حسینی، بزیک، چیذری و مربی دروازه‌بان‌ها به عنوان دستیارانش حمایت می‌کنم. کریم باقری هم تعصب و دلسوزی را نسبت به پرسپولیس ثابت کرده و با تمام وجودش در حال کمک کردن به تیم است.

وی با اشاره به اینکه آقای پروین هم به عنوان رئیس کمیته فنی حمایت خوبی از این کادر داشته و همه چیز خوب پیش می‌رود، تاکید کرد: قطعا برخی حرف‌های غیر واقعی نه تنها ذره‌ای خلل در تصمیم‌های ما ایجاد نمی‌کند، بلکه باعث می‌شود بیشتر به درستی آنها ایمان بیاوریم و پافشاری کنیم. من به یحیی گل‌محمدی و شاگردانش خسته نباشید می‌گویم که در سه بازی اخیر، خوب عمل کرده و دل هواداران را شاد کردند. از آنها می‌خواهم مصمم‌تر به کار خود ادامه بدهند.

وی با اشاره به اینکه چنین مواردی گزارش‌های سرمربی است که به وی داده شده، تصریح کرد: من امیدوارم این روند ادامه داشته باشد و در نیم فصل دوم پرسپولیسی کاملا متفاوت و مقتدر را شاهد باشیم که با عملکردی درخشان بتواند شرایطی را فراهم آورد که همه اتفاقات تلخ نیم فصل اول از ذهن هواداران پاک شود.

محمد رویانیان در بخش دیگری از این گفتگو نایب قهرمانی تیم نوجوانان پرسپولیس در تورنمنت مالزی را تبریک گفت و اظهار داشت: آنها در مسابقات تورنمنت مهمی به مقام نایب قهرمانی رسیدند. در این مسابقات تیم‌های ملی مالزی و اسلواکی و تیم‌های باشگاهی از تایلند، اندونزی، چک، کره‌جنوبی و .. حضور داشتند که نشان از سطح و اعتبار رقابت‌ها داشت. این مسابقات به خوبی برگزار شد و من آرزو می‌کنم در فوتبال ایران شاهد برگزاری چنین رقابت‌هایی باشیم.

وی با اشاره به اینکه پرسپولیس برای نخستین مرتبه در رده‌های پایه در چنین تورنمنت برون مرزی شرکت کرد و حضور موفقی هم داشته، افزود: شرکت در این رقابت‌ها یک شروع است و می‌خواهیم در آینده ادامه داشته باشد. ضمن اینکه من این تیم را قهرمان مسابقات می‌دانم، آنها در حالی فینال را در ضربات پنالتی به تیم ملی اسلواکی واگذار کردند که بنا بر گزارشهایی که شنیدم سه موقعیت گل داشتند و یک گل پرسپولیس هم مردود اعلام شده است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با تشکر از فدراسیون فوتبال، سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران و باشگاه‌هایی که برای اعزام این تیم همکاری کردند، تصریح کرد: متاسفانه در فوتبال ایران این تفکر وجود دارد که بازیکنان پایه به دلیل سربازی از تیم‌ها جدا می‌شوند و از این رو سرمایه‌گذاری مناسبی صورت نمی‌گیرد. این یک اشتباه بزرگ است که فوتبال ایران مرتکب می‌شود و باعث شده تا فوتبال ایران سازنده و مولد نباشد.

رویانیان یادآور شد: به زودی پنج بازیکن زیر 21 سال را هم که توسط سرمربی تیم بزرگسالان و مربیان و مسئولان تیم‌های پایه انتخاب می‌شوند، جهت آموزش به آکادمی ترافیک برزیل می‌فرستیم. این بازیکنان اگر در آینده برای پرسپولیس نباشند، قطعا به فوتبال ایران خدمت می‌کنند، هر چند ما راهکارهایی داریم که خود پرسپولیس از توانایی آنها پس از سربازی بهره‌مند شود.

وی درباره عملکرد تیم‌های غیر فوتبالی باشگاه یادآور شد: برای توسعه فعالیت‌های باشگاه علاوه بر برنامه‌ریزی ویژه برای تیم‌های پایه سعی کرده‌ایم پرسپولیس را در رشته‌های مختلف ورزشی فعال کنیم تا تبدیل به باشگاه واقعی شده و مختص به تیم فوتبال نباشد. حضور در لیگ برتر کشتی، لیگ برتر فوتسال بانوان، کانوپولو، لیگ دسته اول بسکتبال با ویلچر، حمایت از پرسپولیس قائمشهر، ورامین و زاهدان و چند قهرمان ملی و بین‌المللی و حمایت از آنها، از جمله برنامه‌های باشگاه در این راستا بوده است. خوشحالم همه این تیم‌ها عناوین برتر را به خود اختصاص داده‌اند به گونه ای که یا قهرمان شدند یا نایب قهرمان.

رویانیان درباره نمایندگی های پرسپولیس در سرار کشور گفت: 25 نمایندگی پرسپولیس در 25 استان کشور را با عقد قراردادهایی فعال کرده‌ایم، برخی از این نمایندگی‌ها افتتاح شده‌اند و برخی دیگر در شرف افتتاح هستند. از این طریق هم به هواداران پرسپولیس در سراسر کشور خدمات‌رسانی می شود و هم منبع درآمدی برای باشگاه خواهد بود.

وی با تاکید بر اینکه در مراسمی ویژه این نمایندگی‌ها معرفی شده و درباره خدماتی که به هوادران ارائه می‌شود، توضیح خواهیم داد، افزود: این نمایندگی‌‎ها در اکثر شهرهای ایران توسعه خواهد یافت و حتی برای ارتباط مستقیم با هواداران خارج از کشور هم اکنون دفاتر نمایندگی پرسپولیس در بیش از سه کشور را راه اندازی کردیم و آن را توسعه خواهیم داد.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: تاسیس دانشگاه علمی - کاربردی پرسپولیس برای خدمت رسانی در امر آموزش عالی به ورزشکاران و دوست داران علم آموزی در علوم ورزشی در دستور کار قرار گرفت. در بخش‌های اقتصادی، فرهنگی، حقوقی، رسانه‌ای و اجرایی نیز اقدامات زیادی شده که همه آنها را تشریح خواهیم کرد و برنامه‌های ویژه‌ای نیز مصوب شده که برای اجرای آن در حال برنامه‌ریزی هستم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها