کد خبر: ۱۰۵۳۸۶
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۱۸ دی ۱۳۹۱
مهاجم تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز در مورد گل‌زنی‌هایش در هفته‌های اخیر گفت: برایم موفقیت تیم مهم است اما هیچکس از آقای گل شدن بدش نمی‌آید.

به گزارش 598، سید مهدی سید صالحی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، در مورد گلزنی‌های اخیرش برای تراکتورسازی، گفت: این اتفاقات همه لطف و عنایت پروردگار است که شامل حال من شده و مورد محبت حضرت حق قرار گرفتم هیچ کار خاصی انجام ندادم و تنها نقش جزئی در کسب پیروزی‌های تیمم داشتم.

مهاجم تراکتورسازی در مورد اینکه آیا به کسب عنوان آقای گلی می‌اندیشد، تصریح کرد: اول از همه تمام تمرکزم را روی مثمرثمر بودن و کسب نتیجه برای تیمم گذاشتم. بعد از این اگر لطف خدا شامل حال من شود به کسب عنوان آقای گلی هم، فکر می‌کنم هیچکس از این موضوع بدش نمی‌آید و اگر لیاقت داشته باشم به آن دست پیدا می‌کنم.

وی در مورد پیروزی 3 بر یک تراکتورسازی مقابل مس کرمان در هفته بیستم لیگ برتر، عنوان کرد: مس تیم بسیار خوبی است که از کادر فنی با دانشی بهره می‌برد. این تیم بازیکنان جوان و با انگیزه‌ای را دارد اما نباید فراموش کنیم که در نیم فصل دوم جایی برای اشتباه نداریم و باید بدانیم هر مسابقه حکم فینال را دارد. به لطف خدا تلاش‌های بازیکنان در این مسابقه مثمرثمر شد و توانستیم نتیجه خوبی کسب کنیم.

سید صالحی در مورد اینکه تراکتورسازی بار دیگر به نزدیکی‌های صدر جدول رسید، اظهار داشت: ما نباید به شرایط تیم های دیگر کار داشته باشیم و تنها باید به فکر کسب امتیازات بازی‌های خودمان باشیم. بازی‌های زیادی تا پایان فصل باقی مانده و باید در هر مسابقه فکورانه در زمین حضور یابیم. با مدیریت خوب باشگاه و تبحر کادر فنی در آینده تمام تلاشمان را برای کسب نتایج مناسب انجام دهیم.

وی در مورد دیدار مقابل تیم راه‌آهن خاطرنشان کرد: هدایت راه‌آهن در اختیار یکی از اسطوره‌های باتجربه و بزرگ ایران است. این تیم از بازیکنان بسیار خوبی بهره می‌برد و تا الان نتایج قابل قبولی کسب کردند. با توجه به اینکه در زمین خودمان به میدان می‌رویم جا برای اشتباه نداریم و می‌خواهیم از امتیاز میزبانی به خوبی استفاده کنیم تا با دست پر میدان را ترک کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها