کد خبر: ۱۰۵۲۶۶
زمان انتشار: ۲۳:۰۰     ۱۷ دی ۱۳۹۱
شادي پس از گل كاظميان حركت كانگورويي بود اما يكي دو تا حركت دارم كه فقط وقت گلزني خودم رو مي كنم
به گزارش 598 به نقل از سایت گل - مهدي كريميان روبروي مس كرمان بازي قابل قبولي ارائه كرد و از زمينه سازان برد خارج از خانه تراكتورسازي بود. كريميان درباره بازي مي گويد:« مس از تيمهاي خوب ليگ برتر است كه از اواسط نيم فصل اول متحول شد و نتايج قابل قبولي كسب كرد. آنها فوتبال را زيبا بازي مي كنند و بازيكنان خوبي هم در اختيار دارند اما ما چون در كورس بوديم براي سه امتياز به كرمان رفتيم و خوشبختانه با انجام يك بازي منطقي توانستيم به هدفمان برسيم.»
مهدي كريميان در اين بازي روبروي برادرش ، مهرداد بازي كرد. مهدي درباره گلي كه مهرداد وارد دروازه تراكتورسازي كرد مي گويد:« بعد از هفته ها پاي مهرداد به گلزني باز شد. وسط بازي نمي دانستم از گل او خوشحال باشم يا ناراحت. چرا كه اين گل را وارد دروازه تراكتورسازي كرد و هر لحظه امكان داشت نتيجه به سود مس تغيير كند. بعد از اينكه بازي با نتيجه سه_ يك به نفع ما تمام شسد از گلي كه مهرداد زد خوشحال شدم. حتي اشكال نداشت او يك گل ديگر بزند چرا كه بازي در نهايت 3_ 2 به نفع ما تمام مي شد»

مهدي كريميان صحبتهايش را اينگونه ادامه مي دهد:« بنده خدا مادرم قبل از بازي كار سختي داشت. نمي دانست براي من دعا كند يا مهرداد. البته بعد از بازي همه خانواده ما از جمله مادرم از نتيجه راضي بودند. چون هم مهرداد گل زده بود و هم اينكه تيم ما كه در كورس بود بازي را برد. »


مهدي كريميان درباره كري خواني با مهرداد در طول بازي مي گويد:« در اين 10، 12 سال كه در ليگ بازي مي كنيم فقط 2، 3 سال هم تيمي بوديم. در بقيه سالها روبروي هم بازي كرده ايم و البته 90 درصد بازي ها را من از مهرداد برده ام. قبل از اين بازي هم 24 ساعت با هم حرف نزده بوديم  و حتي زمان گرم كردن هم سمت هم نرفتيم. در زمين اما درست روبروي هم بازي مي كرديم. در يكي از صحنه ها بي خودي به داور گفت به من كارت بدهد. من هم گفتم چرا احترام بزرگتر كوچكتري را نگه نمي داري.  به شوخي به او گفتم چطور برادري هستي كه از پشت خنجر مي زني؟»
مهدي كريميان استعداد بالايي در ساخت شادي گل دارد. او اين بار هم شادي گل كانگورويي را براي گل جواد كاظميان ساخته و پرداخته كرد. كريميان در اين باره مي گويد:« فوتبال براي من شغل نيست كه فقط فكر درآمد آن باشم. من عاشق فوتبالم و اگر پولي هم نباشد باز بازي مي كنم. به خاطر علاقه زيادم به فوتبال است كه قبل از بازي در هتل بچه ها را جمع مي كنم و براي شادي گل تصميم مي گيريم. همين باعث مي شود انگيزه ما براي گل زدن بالاتر برود. اين شادي هاي گل را از فوتبالهاي خارجي تقليد مي كنم با اينكه برخي دوستانم برايم ايميل مي كنند كه چطور شادي كنيم. شادي پس از گل كاظميان حركت كانگورويي بود اما يكي دو تا حركت دارم كه فقط وقت گلزني خودم رو مي كنم»
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها