کد خبر: ۱۰۴۵۵
زمان انتشار: ۱۵:۱۳     ۲۰ اسفند ۱۳۸۹
سايت آينده نيوز منتسب به مهدي هاشمي و معروف به رسانه داخلي حلقه لندن كه حجم بيشتر فعاليتهايش را توهين به نظام،ولايت فقيه و ارزش ها معطوف كرده است طي روزهاي اخير فيلتر شد.

به گزارش خبرنگار «خبرنامه دانشجویان ایران»، عليرغم توليد محتواي خلاف امنيت ملي به خصوص تحريك آشوبگران در قضاياي فتنه 88 و مسايل پيش آمده در 25 بهمن و حمايت علني از جريان فتنه، به دلايلي فيلتر اين سايت همواره به تاخير مي افتاد كه پشت پرده آن از نظرتان مي گذرد.

در چندين جلسه در هفته هاي اخير كارگروه تعيين مصاديق مجرمانه سايت ها و پايگاههاي خبري كه به محتواي مجرمانه سايتها رسيدگي و تصميم اتخاذ مي كند،متاسفانه دبير اين كارگروه (عبدالصمد خرم آبادی) و نماينده دادستان كل به همراه فردي با نام(صدرايي) كه به عنوان مشاور دبير و كارشناس موضوع در جلسات حضور داشته به كرات با فيلتر شدن اين سايت مخالفت كرده و فيلترينگ آينده نيوز را به تاخير مي انداختند.

گفته مي شود(صدرايي) با آينده نيوز ارتباط داشته است.

فيلترينگ آينده نيوز عليرغم راي مخاف دبيركارگروه، سرانجام با پيگيري ويژه نهادهاي امنيتي، عصر چهارشنبه با اتفاق نظر اعضا انجام شد.

 پيش از اين، فيلترينگ آينده نيوز به مدت 8 ساعت انجام شد.

سايت آينده نيوز که در کوران فتنه يي از هر گونه هتاکي و جعل خبر عليه نظام و نهادها و نيروهاي انقلابي دريغ نمي کرد و بعضا" در قالب کامنت هاي خوانندگان به عالي ترين مقامات مسئول کشور اهانت مي کرد ، در دور جديد فعاليت خود تلاش کرد تا علي الظاهر از روند افراطي گذشته فاصله بگيرد اما بتدريج همان مشي گذشته را از سر گرفت. به گونه اي که عملا" اين سايت به ترجمان پاستوريزه سايت‌هاي فرقه سبز در خارج(جرس و بالاترين) تبديل شده بود.طي روزهاي اخير اين سايت به بهانه حمايت از آيت‌الله هاشمي رفسنجاني، اهانت‌هاي زيادي به حضرت آيت‌الله مهدوي کني و مراجع و علما و نيروهاي انقلابي روا داشت.
 
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۲۷ - ۲۰ اسفند ۱۳۸۹
۰
۰
حالا اونا ضد انقلاب بودن فیلتر شدن
598 واسه چی فیلتر شد
؟؟؟
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها