کد خبر: ۱۰۳۷۰۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۲     ۱۰ دی ۱۳۹۱
لوکا می‌داند که در ایران ۴- ۵ تیم هستند که او می‌تواند خود را در آن‌ها نشان دهد و مس کرمان هم یکی از این تیم‌هاست

به گزارش 598 به نقل از سایت گل- لوکا بوناچیچ که پیش از این هدایت فولاد خوزستان، سپاهان اصفهان و مس کرمان را در لیگ بر‌تر بر عهده داشته بار دیگر با تیم کرمانی در لیگ بر‌تر به میدان خواهد رفت. او آخرین بار هدایت دینامو زاگرب کرواسی را بر عهده داشت و در ‌‌نهایت جای خود را به میروسلاو بلاژویچ داد. با این حال بازگشت چندباره لوکا به سطح اول فوتبال ایران حرف و حدیث‌های بسیاری را به وجود آورد تا مدیرعامل باشگاه مس کرمان درباره دلایل این همکاری مجدد مجبور به مصاحبه شود.

ناصر شهبازی مدیرعامل باشگاه مس کرمان، درباره انتخاب بوناچیچ به عنوان سرمربی جدید این تیم گفت: با توجه به سابقه‌ای که لوکا در فوتبال ایران دارد، شناخت خوبی از مردم کرمان و تیم ما داشت و با انگیزه به ایران بازگشته است تا بار دیگر خود را اثبات کند. در قراردادی که با او بستیم، هر آنچه را به نفع مردم کرمان و باشگاه مس بود، لحاظ کرده‌ و او هم با روی باز از شرایط ما استقبال کرد. لوکا می‌داند که در ایران ۴- ۵ تیم هستند که او می‌تواند خود را در آن‌ها نشان دهد و مس کرمان هم یکی از این تیم‌هاست.


 شهبازی افزود: برای من هم جالب بود که لوکا انگیزه بسیار بالایی از بازگشت داشت و اتفاقاتی که فصل گذشته در سپاهان برایش افتاد، باعث شد بخواهد خود را اثبات کند. به همین خاطر به هیچ وجه به مسائل مالی فکر نمی‌کرد و خیلی زود با هم به توافق رسیدیم. حضور او برای تیم‌های پایه ما هم حسن محسوب می‌شود؛ چرا که در هر تیمی که کار کرده، چند بازیکن جوان را به لیگ معرفی کرده است.

مدیرعامل مس درباره قطع همکاری با قاسمپور هم گفت: هر چه بین باشگاه مس و قاسمپور تمام شد. با توجه به اتفاقاتی که رخ داد، ماندن او نه به صلاح خودش بود و نه ما. شنبه نامه مربوط به وضعیت او را به کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال می‌فرستیم تا آن‌ها در‌ این ‌باره تصمیم‌گیری کنند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها