کد خبر: ۱۰۲۶۹۰
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۰۶ دی ۱۳۹۱
با همت استعدادهای جوان جبهه ی فرهنگی انقلاب که وارد نبردی پارتیزانی با تمام هویت تمدن مادی غرب شده اند، رودخانه ای بوجود آمده که به زودی زود تبدیل به سونامی ای می شود که پایه های تمدن غرب و البته پایه های اسلام آمریکایی را فرو می ریزد و نوید بخش تمدن بزرگ اسلامی خواهد شد.
فتنه ی سال 88  یکی از نقاط عطف تاریخ انقلاب اسلامی بشمار می رود. دشمنان نظام اسلامی هر چه در چنته داشتند به میدان آوردند تا شاید بتوانند نظام اسلامی را از مسیرش منحرف کنند. اما تیرشان کمانه کرد و با سرعت بیشتری به خودشان برگشت. از آتش فتنه ی 88 نهال های باطراوت و ریشه داری روئیده است که جبهه ی دشمن را به هراس و نگرانی انداخته  است.

به گزارش سرویس رسانه و سینمای بی باک، یکی از این نهال ها، جشنواره ی مردمی فیلم عمار است که دارد با سرعتی هر چه تمامتر به درختی تنومند و سرفراز تبدیل می شود. جشنواره مردمی فیلم عمار چند نقطه قوت دارد که آن را از بقیه ی حرکت ها و جمع های انقلابی که به برکت (! ) فتنه ی 88 ظهور کردند، متمایز می کند.

 اولا این جشنواره مردمی و از جنس مردم است. بر خلاف جشنواره های دیگر که در زمینه ی آثار نمایشی فعالیت می کنند و معمولا جشنواره های افراد خاص -غالبا روشنفکر- هستند، این جشنواره "مردمی" است که هدفش مطرح کردن حرف های مردم است نه فقط حرف های دهک های بالا!



 ثانیاً این جشنواره در زمینه ی آثار نمایشی مثل فیلم و مستند و... است که این ابزار در روزگار ما از قدرت تاثیرگذاری زیادی برخوردار است.

ثالثاً این جشنواره، جشنواره ی عمارهاست. "عمار" از آن کلید واژه های مقام معظم رهبری است که بعد از فتنه ی 88، بار معنایی خاصی پیدا کرد و شد نمادی برای تمییز افراد پای کار انقلاب و افراد خسته و برگشته از انقلاب باشد.

 جشنواره مردمی فیلم عمار یکشنبه سوم دی در حالی آغاز شد که رشد کمی و کیفی آثار ارسالی نسبت به دوره قبل چشمگیر بوده است. استعدادهای جوان جبهه ی فرهنگی انقلاب نوید آینده ای روشن برای این عرصه مغفول مانده را می دهند. استعدادهایی که باید بدانند وارد نبردی نابرابر با تمام هویت غرب که همان اومانیسم و هیچ انگاری است، شده اند.



غرب با تمام هویت تمدنی و ابزارهای تکنیکی خود، پاشنه ی آشیلی به نام رسانه-به معنای عام آن- دارد. بعد از سونامی های اقتصادی در غرب و شکست ایدئولوژی های مادی در اداره ی جوامع و تحقیر نظریه های مختلف سیاسی، اجتماعی، اقتصادی آنها، این پیکر از درون پوسیده و در حال احتضار با قدرت عصای رسانه است که تاکنون سر پا ایستاده است و گرنه این تمدن نیز سال ها پیش می بایست به موزه های تاریخ می پیوست.

برای همین هم هست که غرب حاضر است برای خاموش کردن مخالف خود، ارزش های پذیرفته شده ی خود را که سخت مدعی است به رعایت آنها، زیر پا می گذارد و به راحتی شبکه های انقلابی منطقه از جمله شبکه های جمهوری اسلامی را بایکوت و حذف می کند.



عقل حکم می کند زمانی که دشمن به منطقه ای خاص حساسیت زیادی دارد و قرار است به هر قیمتی آن خاکریز را حفظ کند، ما نیز آتش توپخانه هایمان را به طرف آن منطقه تنظیم کنیم.

با همت استعدادهای جوان جبهه ی فرهنگی انقلاب که وارد نبردی پارتیزانی با تمام هویت تمدن مادی غرب شده اند، رودخانه ای بوجود آمده که به زودی زود تبدیل به سونامی ای می شود که پایه های تمدن غرب و البته  پایه های اسلام آمریکایی  را فرو می ریزد و نوید بخش تمدن بزرگ اسلامی خواهد شد ان شاءالله.
اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
مهران فر كاشان
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۴۵ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۰
۰
درود برطالب زاده ودوستانش
پاسخ
عباس منطقه
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۰
۰
دم همشون گرم . انشالله سرآغاز کارهای فرهنگی مذهبی واقعی مورد نظر امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری باشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها