کد خبر: ۱۰۲۶۵
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۱۶ اسفند ۱۳۸۹

در همایش بررسی تحولات منطقه در دانشگاه قم از خدمات منوچهر متکی در دوران مسئولیت وزارت امور خارجه تقدیر شد.

به گزارش 598 به نقل از فارس، حمیدرضا ابراهیمی مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه قم پیش از ظهر امروز در همایش بررسی تحولات منطقه که با حضور منوچهر متکی در دانشگاه قم برگزار شد، با بیان اینکه ۱۶ آذر نماد اساسی مطالبات دانشجویان است، تصریح کرد: این روز همواره در قبل و بعد از انقلاب اسلامی از افتخارات دانشگاه‌ها بوده است.

وی افزود: مطالباتی دانشجویان همواره مطالباتی است که چشم دشمنان را به تارک دانشجویان خیره کرده است.
مدیرکل امور فرهنگی دانشگاه قم بیان داشت: امروز هم با توجه به خیزش‌های انقلاب اسلامی و نظرات ارزشمند امام خمینی(ره) در آگاهی بخشی به این قشر و راهبردهای رهبری برای این نهاد علمی دوباره دانشجویان نیازمند آگاهی بخشی برای توفیق قرار گرفتن در حفظ همین مسیر بیداری هستند.
وی خاطرنشان کرد: امروز جهان اسلام در تب و تاب غریبی است که نیازمند حضور فعال جوانان است و دانشجویان قمی دانشجویان فهیم و ارزشمنمدی هستند که از فعالان در این عرصه خواهند بود.
ابراهیمی در پایان بیان ‌داشت: مسیری که امروز جامعه می‌پیماید مسیر رو به رشدی است و با کمک تمام افراد به جامعه آرمانی نزدیک‌تر می‌شویم.
منوچهر متکی به عنوان سخنرانی اصلی این همایش با اشاره به نقش جوانان و دانشجویان در شکل‌گیری انقلاب مصر تصریح کرد: جوانان مدیران میدان التحریر بودند که به خوبی قیام و رهبران سیاسی را مدیریت کردند و حتی مسیر حرکت اخوان المسلمین را تغییر دادند.
همچنین در این مراسم دانشجویان به بیان سؤالات خود پیرامون حوادث منطقه پرداختند و وزیر سابق امورخارجه نسبت به پاسخ به این پرسش‌ها اقدام کرد.
براساس این گزارش در پایان این همایش از زحمات منوچهر متکی وزیرپیشین وزارت امورخارجه در پست وزارت خارجه با لوحی توسط مسئولین دانشگاه قم تقدیر به عمل آمد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها