کد خبر: ۱۰۲۵۸۵
زمان انتشار: ۱۸:۴۰     ۰۵ دی ۱۳۹۱
مهلت ثبت‌نام سهام عدالت پنجشنبه ۷ دی به پایان می رسد، دارندگان دعوت‌ نامه سهام عدالت تا پایان وقت اداری پس فردا اقدام کنند.

به گزارش شبکه خبر و به درخواست مکرر مخاطبان ، مدیر روابط عمومی سازمان خصوصی سازی در گفتگو با خبرنگار ما، از دارندگان دعوت نامه سهام عدالت خواست تا در مهلت باقی مانده به تعاونی های شهرستانی و استانی مراجعه و نسبت به ثبت نام نهایی اقدام کنند.

تاروردی چگینی افزود: بدیهی است که اقدام نکردن این دسته از مشمولین برای ثبت نام در تعاونی های شهرستانی سهام عدالت تا ۷ دیماه به منزله انصراف از دریافت سهام عدالت قلمداد می گردد.وی ضمن ابراز امیدواری در خصوص شناسایی کارگران فصلی و ساختمانی واجد شرایط دریافت سهام عدالت تا ۲۲ بهمن افزود: فرم های جمع آوری اطلاعات اولیه سهام عدالت در پنج استان خراسان جنوبی، ایلام، کهکیلویه و بویراحمد، هرمزگان و چهارمحال و بختیاری در ۲۰ آذرماه به همراه راهنمای تکمیل فرم های مذکور به سازمان های امور اقتصادی و دارایی استان های مذکور، تحویل شد.

چگینی با بیان اینکه سهام عدالت تنها مشمول کارگران فصلی و ساختمانی مورد تائید وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواهد بود که قبلاً از طریق اینترنت ثبت نام کرده اند، خاطرنشان کرد:سازمان خصوصی سازی پس از پایش نهایی، اطلاعات این مشمولان را در قالب لوح فشرده به همراه فرم های جمع آوری اطلاعات به سازمانهای امور اقتصادی و دارایی استان ها تحویل خواهد داد.

این خبربه درخواست مکرر مخاطبان سایت شبکه خبر تهیه و تولید شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
علی سالم
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۹:۲۱ - ۰۵ دی ۱۳۹۱
۰
۰
سلام تکلیف اینجانب که کارگران دامداری وبیمه تامین اجتماعی هستیم برای گرفتن سهام عدالت به چه مرجعی مراجعه نماییم آیاتعلق میگیرد یانه
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۰:۱۷ - ۰۶ دی ۱۳۹۱
۰
۰
بازهم انتخابات نزدیک شده ودولت تازه یادش اومده هنوز عده ای ثبت نام نکردن‏!مگه قرار نبود سود سهام سالی یکبار پرداخت بشه‏؟این کارمؤید این موضوع هستش که دولت توروز روشن رأی مردمو میخره‏!‏
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها