کد خبر: ۱۰۲۵۶۱
زمان انتشار: ۱۸:۰۲     ۰۵ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم نفت تهران گفت: تکلیف انتقال نفت تا 10 دی مشخص خواهد شد زیرا تا آن زمان قرار است وضعیت خصوصی‌سازی باشگاه مشخص شود.

به گزارش 598 به نقل از خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس، منصور ابراهیم‌زاده پس از پیروزی یک بر صفر نفت تهران مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: همانطور که قبلا عنوان کرده بودم با توجه به گرفتن بازیکنان جدید و تمریناتی که انجام دادیم اولین باری بود که تعطیلات به سود ما رقم خورد، در این مدت مصدومان ما توانستند به بازی برسند.

وی ادامه داد: امین منوچهری را زمانی گرفتیم که سه اخطار بوده و نمی‌توانست برای ما بازی کند. برابر راه‌آهن فوتبال قابل قبولی نمایش دادیم. در نیمه اول راه‌آهن شانس خوبی روی ضربه پنالتی داشت اما در اکثر موقعیت‌های دیگر توپ و میدان را در اختیار داشتیم.

وی ادامه داد: در لحظات پایانی زدن زیر توپ و استفاده از بازی مستقیم در دستور کار بود که بازیکنان من به خوبی در این زمینه کار کردند و به آنها خدا قوت می‌گویم. عملکرد بسیار خوبی داشتند و توانستند سه امتیاز بازی را کسب کند.

وی درباره از دست دادن ایمان موسوی خاطرنشان کرد: باید نیروهای خود را تکمیل می‌کردیم، من به بازی ایمان موسوی علاقه داشتم و او را دوست داشتم اما در خط هافبک و دفاع نیاز به بازیکن داشتم که باید جابجایی‌هایی انجام می‌دادم که همین کار هم صورت گرفت.

ابراهیم‌زاده افزود: رضا نوروزی آماده شده و می‌تواند به تیم کمک کند. با اضافه شدن او تیم مجموعه کامل‌تری خواهد شد. تصمیمی گرفتیم که به نفع تیم باشد و مجموعه کامل‌تری شود.

سرمربی نفت در خصوص واگذاری این تیم به اراک یادآور شد: نباید از این سؤالات بپرسید، خود کفاشیان در این مورد صحبت کرده و گفته که فقط قانون در این زمینه تصمیم می‌گیرد و هر چیزی که قانون بگوید. بهتر است این سؤالات را از مسئولان بپرسید.

وی گفت: در قرارداد تمام بازیکنان عنوان شده با تیم نفت تهران قرارداد منعقد شده است اگر بخواهد این انتقاد صورت بگیرد قرارداد یک‌طرفه فسخ می‌شود، هر اتفاقی که قرار است بیافتد تا 10 دی ماه مشخص خواهد شد. زیرا تا آن زمان باشگاه‌ها باید خصوصی شوند، امیدوارم تصمیمی بگیرند که به سود فوتبال کشور باشد.

وی در مورد اینکه آیا این مسائل به تمرکز بازیکنان لطمه وارد نمی‌کند، تصریح کرد: بازیکنان چون می‌دانند که پس از این آزاد خواهند شد مشکلی در این زمینه ندارند، آنها به مسئولان خود اطمینان دارند و نگرانی از این لحاظ وجود ندارد. جابجایی  زمانی صورت می‌گیرد که بتواند تیمی را موفق کند؛ شما ببینید پاس با آن ابهت به شهرستان رفت و هم‌اکنون چه جایگاهی دارد. باید تصمیمی گرفت که به نفع فوتبال کشور باشد. کفاشیان نیز خودش اعلام کرده اگر قرار است اتفاقی بیافتد برای فصل آینده خواهد بود.

سرمربی نفت در خصوص اینکه در نیم‌فصل اول کم‌تجربگی بازیکنانش لطمه خورده، تصریح کرد:‌ ما در نیم‌فصل اول شروع خوبی داشتیم اما مشکلات ما بعد از بازی با استقلال شروع شد زمانی که بی‌مورد ایمان موسوی اخطار گرفت و بازیکنان ما اخراج شدند، ماحصل آن دیدار نیز کمبود و آسیب‌دیدگی در ادامه راه بود. همانطور که گفتم این استراحت اولین باری بود که به سود ما تمام شد.

وی ادامه داد: ما حتی اردوی خارجی برگزار کردیم که به علت سنگینی بازی‌ها مهرآزما، خیری و واقف آسیب دیدند. هم‌اکنون با تمریناتی که انجام دادیم و شناختی که بازیکنان نسبت به هم پیدا کردند و با جذب 7 بازیکن جدید می‌توانیم بهتر ظاهر شویم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها