کد خبر: ۱۰۲۵۵۹
زمان انتشار: ۱۸:۰۱     ۰۵ دی ۱۳۹۱
سرمربی تیم پیکان در مورد شکست تیمش گفت: به تیم صبا نه، به مدیریت و کاپیتانی بختیاری‌زاده در زمین باختیم.

به گزارش 598 به نقل از  خبرگزاری فارس، عبدالله ویسی پس از شکست 4 بر یک تیمش مقابل صبای قم گفت: تیم صبا بازی خوبی را انجام داد و شایسته کسب پیروزی بود. آنها حتی می‌توانستند گل‌های بیشتری را به ثمر برسانند. می‌خواهم بگویم امروز ما به تیم صبا نباختیم بلکه به کاپیتانی و مدیریت سهراب بختیاری‌زاده در زمین که به نحو احسن عمل کرد باختیم. نمی‌دانم باید بگویم خوشحالم و یا متأسفم که بازیکنان بالای 35 سال همچنان در لیگ ما جزء بهترین نفرات هستم. مدیریت خوب بختیاری‌زاده در زمین ضربه مهلکی به ما وارد کرد.

وی افزود: با توجه به شکست 4 بر صفر دور رفت هم قسم شده بودیم تا در این دیدار با یک عملکرد خوب انتقام بگیریم اما انگار صبا از ما باخته بود و می‌خواست آن نتیجه را جبران کند. آنها کنترل خوبی روی بازی داشتند و با فرستادن توپ پشت دفاع ما بارها موقعیت گلزنی را ایجاد کردند.

ویسی در پاسخ به این سؤال که چرا بازیکنان پا به سن گذاشته این تیم مثل کاملی مفرد و طهماسبی نتوانستند عملکرد خوبی داشته باشند عنوان کرد به هر حال این اتفاقات در فوتبال پیش می‌آید ما هر نکته‌ای را که به بازیکنانمان گوشزد می‌کنم از همان مسئله متضرر می‌شویم.

چیزی را که فکر می‌کنیم به ما ضربه می‌زند همان اتفاق می‌افتد و نمی‌توانیم جلوی آن را بگیریم، شرایطی به وجود آمده که تیم‌های بحران زده را با دریافت 4 تا 5 گل از بحران خارج می‌کنیم، فولاد بحران زده 5 گل به ما زد، در تهران از پرسپولیس 6 گل خوردیم و حالا صبایی که در بحران قرار داشت با زدن 4 گل به ما از این شرایط خارج شد. اینکه قرار است کدام تیم ما را از بحران درآورد نمی‌دانم چه تیمی است! شرایط طوری شده که فقط حریفان را از بحران درمی‌آوریم و خودمان شرایط خوبی نداریم.

ویسی در مورد وضعیت خط دفاعی تیمش خاطر نشان کرد: هر فکری که بگویید در این ارتباط کردم، هر تمرینی که باید انجام می‌دادیم انجام دادم اما متأسفانه نمی‌دانم باید چه چیزی بگویم و مدام حرص می‌خوریم.

دیه‌گو را برای رفع مشکل دفاعی‌مان اضافه کردیم اما او در بازی که برای ما به میدان رفته اصلا خوب نبوده و چیزی که از او انتظار داشتیم نتوانسته در زمین پیاده کند.

سرمربی تیم فوتبال پیکان در مورد اینکه به نظر می‌رسد بازیکنانی مثل کاملی مفرد اشباع شده‌اند، تصریح کرد: نمی‌دانم به نظر می‌رسد بعضی از بازیکنان ما از روی شکم سیری بازی می‌کنند و با این سخن شما موافق هستم، فوتبالی باید در زمین بخواهد که تلاش زیادی کند.

سهراب بختیارزاده با 39 سال سن آنقدر با انگیزه ظاهر می‌شود که انگار جوان 18 ساله است و می‌خواهد به تیم ملی دعوت شود.

ویسی در پاسخ به سؤال خبرنگار فارس در مورد اینکه آیا از عملکرد 4 بازیکن تازه وارد تیمش در این مسابقه رضایت داشت، گفت: وقتی بازنده می‌شویم مطمئنا از عملکرد بازیکنان راضی نیستیم اما اگر نتیجه دیگری کسب کرده بودیم شاید هم اکنون صحبت دیگری را بیان می‌کردم.

وی خاطر نشان کرد: من دو نوع بازیکن را جذب می‌کنم یا بازیکنانی که از تیم خود طرد شده‌اند و انگیزه زیادی برای اثبات توانایی‌هایشان را دارند جذب می‌کنم  و یا اینکه نفرات جویای نام را از لیگ‌های پایین و دسته 2 به تیم‌ خودم می‌آورم. بهر حال در نیم فصل اول عملکرد تیم ما رضایت‌بخش نبود به همین خاطر مجبور شدیم تعدادی بازیکنان باتجربه را جذب کنیم که متأسفانه هنوز این موضوع جواب نداده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها