کد خبر: ۱۰۲۴۵۱
زمان انتشار: ۱۱:۲۲     ۰۵ دی ۱۳۹۱
سایت گل – با گلزنی هر سه مهاجم پرسپولیس در دیدار با ملوان که پس از مدتها  و برای اولین بار در این فصل رخ داد بسیاری از هواداران پرسپولیس فسخ قرارداد با ایمون زاید و کنار گذاشتن جواد کاظمیان را تا حدودی فراموش کردند اما محمد قاضی که حدود یک ماه از مصدومیتش گذشته هنوز در کادر بازیکنان این تیم جا دارد و با بازگشت او بار دیگر رقابت مهاجمان برای بازی کردن در ترکیب اصلی سخت خواهد شد.
 
محمد قاضی

قاضی که طی ماه های اخیر از ناحیه رباط داخلی،مینیسک و رباط خارجی آسیب دیده بود و شانس آورد که هیچ کدام از این اعضای زانویش پاره نشد بعد از پشت سر گذاشتن یک دوره 4-3 هفته ای فیزیوتراپی و آب درمانی سنگین مدتی است که با تمرینات تعادلی و هوازی به زمین چمن برگشته و با علیپور  و سودی فیزیوتراپ و مسوول کلینیک باشگاه به صورت اختصاصی کارمی کند.
 
دیروز اما محمد قاضی که در چهره اش تغییراتی به وجود آورده بالاخره طعم شیرین لمس توپ و ضربه زدن به آن را پس از حدود یک ماه  چشید تا مشخص شود زمان بازگشت او به تمرینات گروهی نزدیک شده است .
 
هر چند فاصله بازی با نفت آبادان و فجر سپاسی زیاد نیست اما قاضی می تواند برای حضور در ترکیب پرسپولیس در دیدار با گهر در هفته سوم و نفت تهران در جام حذفی امیدوار باشد هر چند رقیب اصلی او کریم انصاری فر است که به نظر می رسد اگر ترانسفر نشود انگیزه زیادی برای خودنمایی و گلزنی  دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها