کد خبر: ۱۰۲۲۹۸
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۴ دی ۱۳۹۱
به نظر می‌رسد ستاره پرتغالی رئال مادرید دوست دارد بار دیگر به منچستر بازگردد و این موضوع ادامه حضور او در مادرید را در هاله‌ای از ابهام قرار داده است.

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی، بر اساس مقاله نشریه سان، کریستیانو رونالدو در نظر دارد با ترک رئال مادرید به خانه خود منچستریونایتد بازگردد.

 

این گزارش‌ تنها 3 روز پس از قرعه‌کشی لیگ قهرمانان اروپا در این‌باره منتشر شد که منچستر یونایتد و رئال مادرید در مرحله یک‌هشتم این مسابقات باید با یکدیگر روبرو شوند.

 

به هر حال این روزنامه استدلال می‌کند که بهای رونالدو می‌تواند مانع از عقد هرگونه قراردادی با این تیم شود. باید به یاد داشته باشیم که مبلغ پیشنهادی از سوی سایر تیم‌ها در تبصره قرارداد ستاره پرتغالی برای اینکه بتواند قراردادش را با رئال فسخ کند و به تیم دیگری بپیوندد، یک میلیارد یورو است. هر چند به نظر می‌رسد رئال مادرید با مبلغی حدود 150 میلیون یورو حاضر است این بازیکن را که در سال 2009 با 96 میلیون یورو به اسپانیا آمد، در اختیار سایر تیم‌ها قرار دهد.

 

سان مدعی شده که رونالدو دوست دارد به باشگاهی برگردد که در هیچ جای دیگر دنیا هیچ ستاره‌دیگری مثل او را دوست ندارند.

 

شایعات تنها شرایط تیره‌ای که مادرید در حال حاضر در آن گرفتار است را پررنگ‌تر می‌کند. سفیدپوشان در حال حاضر با اختلاف 16 امتیاز با بارسلونا در رده سوم جدول لالیگا قرار دارند. پاری‌سن‌ژرمن پیش از این ارتباطاتی با باشگاه داشته تا مورینیو، مربی در آستانه اخراج و ستاره پرتغالی این تیم را به خدمت بگیرد.

 

رونالدو از سال 2003 تا 2009 پیش از پیوستن به رئال مادرید در ترکیب شیاطین سرخ به میدان می‌رفت.

 

پاتریک اورا نیر در گفت‌و‌گویی اعلام کرده که رئال مادرید احترامی که شایسته رونالدو است را به او نشان نمی‌دهد و ستاره پرتغالی اگر می‌خواهد برنده توپ طلا شود باید به منچستر بازگردد.

 

فرگوسن نیز برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرده؛ اما مبلغ مورد نظر برای خرید رونالدو را بسیار زیاد دانسته که باشگاه قادر به تأمین آن نیست. این در حالی است که رئال مادرید اعلام کرده این بازیکن را نمی‌فروشد و در نظر دارد قراردادش را تا سال 2018 با او تمدید کند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها