کد خبر: ۱۰۲۲۹۶
زمان انتشار: ۱۹:۱۵     ۰۴ دی ۱۳۹۱
سرمربی نفت آبادان گفت: در شرایط برابری با پرسپولیس بازی نمی‌کنیم و امیدوارم بازنده نباشیم.

به گزارش 598 به نقل از خبرگزاری فارس، آلفردو کاسیمیرو در نشست خبری پیش از بازی با پرسپولیس گفت: این تازه شروع نیم‌فصل دوم است و ناراحت و متعجبم از اینکه قبل از بازی با پرسپولیس در دو بازی حذفی بازی کرده‌ام، یک بازی با نیروی زمینی و یک بازی با راه‌آهن که 120 دقیقه طول کشید در حالی که پرسپولیس 6 روز قبل با ملوان بازی داشت و فقط 90 دقیقه بازی کردند و مجبور نبودند بازی 2 بر صفر باخته را مساوی کنند و بازی را به وقت‌های اضافه بکشند.

اگر بخواهم رو راست و صادقانه حرف بزنم باید بگویم بازیکنان ما خیلی خسته هستند، مزیت‌های پرسپولیس در این بازی نسبت به ما این است که در تهران بازی می‌کنند، نیاز به پرواز ندارند و اگر بخواهیم شرایط دو تیم را مقایسه کنیم باید بگویم شانسی برای جنگیدن در بازی با پرسپولیس برای ما قائل نمی‌شوند. بازی در ورزشگاه آزادی و با تیمی که بازیکنان خوب و مربی خوبی دارد، ما باید در چنین شرایطی باید مقابل پرسپولیس به میدان برویم.

کاسیمیرو تصریح کرد: می‌خواهیم خودمان را اثبات کنیم و می‌خواهیم بجنگیم حتی با وجود آنکه فدراسیون حرف ما را نمی‌شود و هزار کیلومتر با تهران فاصله داریم و کوه‌های زیادی بین تهران و آبادان است، با این حال در اینجا هستیم تا بازی کنیم هرچند که شرایط سختی است اما باید بجنگیم. من یک مربی حرفه‌ای هستم، نمی‌خواهم سختگیرانه صحبت کنم، می‌خواهیم با بازی جوانمردانه بجنگیم و خود را بالا بکشیم.

کاسیمیرو با اشاره به بازی در لیگ برتر عنوان کرد: بازی فردا فقط 90 دقیقه است و 120 دقیقه نمی‌شود و مطمئن هستم که ما و پرسپولیس 11 بازیکن داریم مگر آنکه داور بازیکنی از تیم ما بیرون کند مانند اتفاقی که در بازی با ذوب‌آهن رخ داد و بازیکن ما اخراج شد در حالیکه ذوب‌آهن جلو بود.

یک مربی در سمتی و یک مربی دیگر در سمت دیگر است و 7 بازیکن بر روی نیمکت هستند، در این شرایط بازی مساوی و صفر بر صفر است امیدوارم بازیکنان تا جایی که می‌توانند تا دقیقه 90 بجنگند آن هم در حالیکه 5 روز بعد از جام حذفی بازی می‌کنند و در شرایطی که در بازی با تیم خوبی مثل راه‌آهن که مربی خوبی مانند علی دایی دارد بازی کردیم و بازی 2 بر صفر باخته را با جنگندگی بیشتر به تساوی کشاندیم و در وقت اضافه پیروز شدیم، امیدوارم بتوانیم بازی خیلی خوبی نشان دهیم و امیدوارم در شرایط 50 ـ 50 با حریف بازی کنیم آن هم اینکه حریف بازیکنانی مثل علی کریمی و کریم انصاری فرد دارد. امیدوارم بازی خوبی انجام دهیم شما هم خیلی سختگیر نباشید.

سرمربی نفت آبادان در مورد اینکه به برنامه‌ریزی لیگ و فدراسیون اعتراض دارد گفت: من در مورد فدراسیون صحبتی نکردم بلکه می‌گویم در 10 روز گذشته می‌توانستیم اردو و برنامه آماده‌سازی داشته باشیم اما در جام حذفی بازی کردیم، من آنچه را که برای فوتبال ایران خوب است می‌گویم، این برنامه برای هیچ تیمی در فوتبال ایران خوب نیست و حق دارم که از این مسئله گله و شکایت کنم ولی در مواجهه با برنامه‌ریزی فدراسیون یا باید این برنامه ریزی را قبول کنیم یا باید از اتاق بیرون برویم.

وی ادامه داد: در حال حاضر من یکی از عوامل فوتبال ایران هستم و متعلق به تیمی هستم که در فوتبال ایران بازی می‌کند حق دارم آنچه را که از فوتبال می‌فهمم را بگویم، مردم ایران تمایل دارند فوتبال خوبی را ببینند و اگر به جزئیات توجه داشته باشیم فوتبال خوبی خواهیم داشت.

وی افزود: در بازی با نیروی زمینی در زمینی بازی کردیم که حتی در آفریقا هم دیده نمی‌شود، نگوئید که در ایران شرایط ایجاد زمین خوب را نداریم، این شرایط را دارید. من در مورد مسائل جنایی صحبت نمی‌کنم من حق دارم آنچه را که از فوتبال می‌فهمم را بگویم زیرا اگر شرایط خوبی در فوتبال ایران داشته باشید می‌توانید در سطح اول فوتبال آسیا باشید و این شرایط را دارید که بهتر باشید به شرط آنکه این جزئیات کوچک را اصلاح کنید. امیدوارم از طریق فدراسیون به خاطر این حرف‌هایی که زدم جریمه نشوم.

وی در پاسخ به سؤال خبرنگاری که پرسید با این شرایط ناامیدانه که صحبت می‌کنید با چند گل از پرسپولیس شکست می‌خورید، گفت: امیدوارم نبازیم.

وی در مورد اخراج سعید حلافی گفت: حلافی پسر خوبی است اما خیلی راحت اعصابش را از دست می‌دهد و با چیزهای کوچک منفجر می‌شود، او حرکت بسیار بدی کرد که نه تنها در ایران بلکه در کل جهان حرکت بدی بود. او این حرکت را برای تماشاگران انجام داد و در انظار عمومی و پیش چشم خبرنگاران و رسانه گروهی اینکار را انجام داد. من او را دوست دارم اما او باید چیزهایی را در این زمینه یاد بگیرد، امیدوارم از این شرایط عبور کند، او از کارش پشیمان است ولی دیگر دیر شده است و دیگر نمی‌تواند در میان خانواده نفت باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها