کد خبر: ۱۰۱۴۸۴
زمان انتشار: ۱۳:۵۷     ۰۱ دی ۱۳۹۱
رئیس سازمان لیگ برتر گفت: آنجایی که تصمیم به ضرر استقلالی‌ها باشد ما بد هستیم ولی هر وقت تصمیمات به نفع آنها باشد برنامه‌ریزی خوب است.

غلامرضا بهروان رئیس سازمان لیگ پس از لغو دیدار استقلال و گهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در خصوص این اتفاق اظهار داشت: قانون می‌گوید که اگر بازی به دلیل مسائل جوی برگزار نشد با یک روز تاخیر مسابقه انجام شود.

وی در خصوص اظهار نظر پورحیدری مبنی بر اینکه استقلال فردا بازی نمی‌کند گفت: قانون برتر از افراد است و هر چیزی که قانون می‌گوید باید اجرا شود. اینکه پورحیدری بگوید ما بازی نمی‌کنیم حرف درستی نیست.

بهروان در خصوص بازگشت استقلال به اراک گفت: استقلالی‌ها هتل‌های اینجا را قبول ندارند چون تا آنجا که من می‌دانم هم در بروجرد و هم در خرم‌آباد هتل وجود دارد ولی دوستان این مسئله را قبول ندارند.

رئیس سازمان لیگ ادامه گفت‌وگو با فارس در خصوص اظهار نظر معاون باشگاه استقلال مبنی بر اینکه برنامه‌ریزی سازمان لیگ ضعیف است گفت: من جواب هیچ کس را نمی‌دهم اما سئوال من این است آنجایی که هر تصمیمی به نفع استقلال باشد خوب است اما اگر به زیان آنها باشد ما بد می‌شویم.

وی تاکید کرد: مگر آن روزی که آنها از پرواز جا ماندند بازی را به تعویق نینداختیم. چطور آن زمان برنامه‌ر یزی خوب بود من برای دوستان متاسفم ولی آقایان لطف کنند و قانون را مطالعه کنند.

بهروان در پایان گفت: مسابقه دو تیم گهر و استقلال فردا ساعت 13:30 قطعا برگزار خواهد شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها