کد خبر: ۱۰۱۱۶۹
زمان انتشار: ۱۵:۱۱     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
ظاهرا جباری از اینکه تاکنون در هیچ مطلبی بابت سختکوشی اش در بازگشت دوباره به مدان تقدیر نشده بود دلخور بوده که خودش این مساله را مطرح کرد
mojtaba jabari

به گزارش 598 به نقل از سایت گل – مجتبی جباری همان قدر که بازیکن شاخص و درخشانی است به همان اندازه هم می توان انتظار داشت در مصاحبه های معمولی اش این ویژه بودن را نشان دهد.

جباری در مصاحبه با دوربین نود به نکته جالبی اشاره کرد و زمانی که از او پرسیده شد چرا اینقدر مصدوم می شوی گفت :اینکه من بعد از این همه مصدومیت تلاش زیادی می کنم تا برگردم برای خودم قابل تقدیر است.

ظاهرا جباری از اینکه تاکنون در هیچ مطلبی بابت سختکوشی اش در بازگشت دوباره به مدان تقدیر نشده بود دلخور بوده که خودش این مساله را مطرح کرد .


با ابن حال چنانچه اهالی فوتبال به حرف های شماره 8 آبی ها دقت کنند حق را به او خواهند داد  و این تقدیر از خود  را هم جایز می دانند!

جباری در بازگشت دوباره به ترکیب استقلال بار  دیگر قابلیت های فنی خود را  به  رخ  کشید و بازگشت او همراه بود با زیباتنر شدن فوتبال تیمی که در تمام نیم فصل اول لیگ برتر با  وجود نتایج قابل قبول به چشم نمی آمد و حتی در روزهای صدرنشینی 10 هزار تماشگر بیشتر نداشت
با این حال بازگشت جباری به فرم ایده آل به غیر از اینکه امیر قلعه نویی و هوادران استقلال را خوشحال خواهد کرد کارلوس کی روش را برای سه بازی حساس خرداد ماه امیدوار می کند چرا که تیم ملی هم به خلاقیت او نیاز دارد و با پاس های فوق العاده اش می تواند راه رسیدن به برزیل را هموارتر ببیند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها