کد خبر: ۱۰۱۱۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۴۶     ۲۹ آذر ۱۳۹۱
مدیرعامل پرسپولیس از گل محمدی پیش از بازی با ملوان درخواستی داشت: «تو رو خدا در اولین بازی سربلندم کن!»

به گزارش 598 به نقل از جام ورزشی؛ رویانیان این روزها در پرسپولیس تحت فشار است و نمی خواهد کارنامه مدیریتی خودش را در ورزش تیره ببیند. هرچند به نظر می رسد او در کارهای اجرایی و زیرساختی موفق بوده اما در مدت یک و نیم سال که از شروع به کارش در پرسپولیس می گذرد هنور نتوانسته نتیجه مطلوبی بگیرد.


جابجایی های زیاد روی نیمکت پرسپولیس هم به دلیل عجله او برای رسیدن به نتایج خوب است. حالا کنار گذاشتن مانوئل آخرین تیر در ترکش مدیرعامل به حساب می آید. او دوشنبه شب و پس از پایان جلسه با باقری و یحیی گل محمدی، به سرمربی جوان و تازه وارد تیمش گفت: «کار سختی داری و من هم تمام حمایت های لازم را از تو به عمل می آورم. من یک خواهش از تو دارم. یک شروع خوب می تواند تمام برنامه های ما را به خوبی جلو ببرد. تو رو خدا سربلندم کن. این برد در مقابل ملوان که تیم خوب و سرحالی است می تواند هواداران، بازیکنان، پیشکسوتان را همراه تیم کند و بستر را برای کار کردن بدون دغدغه تو فراهم کند.»


مدیرعامل پرسپولیس در ادامه با تشریح مشکلات این روزهای بین باشگاه و مسئولان ملوان و هدایتی به گل محمدی گفت: «بازی با ملوان علیرغم تمام سختی هایش می تواند آینده تو را بیمه کند. هر برنامه ریزی ای که برای این بازی صلاح می دانی که به تیم کمک می کند برایت فراهم می کنم. این بازی سخت است اما اگر برنده شویم با توجه به بازی بعدی مان که ان هم خانگی خواهد بود می توانیم به جام حذفی امیدوار باشیم. پس در این بازی سربلندم کن!»


گل محمدی هم در ادامه با تایید حرف های مدیرعامل تیم به او قول داد تمام تلاش و تمرکز خود را روی این بازی و پیروزی در آن با توجه به آمادگی بازیکنان و هم قسم شدن آنها انجام خواهد داد و این پیروزی دور از دسترس نیست.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها